Mies ähkii aktissa niin että minua alkaa naurattaa
Etenkin tullessa päästää sellaiset hörähdykset että on vaikeaa pidätellä naurua. Onhan se tietyllä tavalla suloista, mutta oma keskittyminen menee siihen kikattelun peittelyyn. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (17)
Lähinnä on vaikeuksia pitää toimintakunnossa, kun nainen vain makaa kuin kuollut lahna.
Onhan se varmaan huvittavaa, jos on kovinkin erikoinen tapa ähkiä. Siitä huolimatta itse ainakin suosin hassuakin ääntä pitävää kuin täysin mykkää jyystäjää. Tunnelmaa tappavaa sellainen, jos mies ei päästä pihaustakaan.
Onhan se koko paneskelu ihan koomista. Hikeä, eritteitä ja kaikenlaisia typeriä ääniä.
treffit kirjoitti:
Sa olet hirvea ihminen :o Mieti jos sun mies lukisi taman.
WTF?!😃
Vierailija kirjoitti:
Onhan se koko paneskelu ihan koomista. Hikeä, eritteitä ja kaikenlaisia typeriä ääniä.
Kyllä menee jo pervoilun puolelle jos hiki tulee!
Sen kun naurat. Ei läheisimmässä suhteessa voi toisen reaktioita säännellä. Nauti kuin eläin, käyttäydy kuin ihminen.
En ole mitenkään lahna, niin kuin jotkun haluavat väittää. Se ähkiminenkään ei ole mitään perusähkimistä, vaan enemmän hörähdyksiensekaista ähkismistä, ensimmäisessä tapauksessa ei ole mitään ihmeellistä mutta toinen on taas sen verran huvittavan kuuloista.
ap
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
WTF?!😃
No mies paastelee niita aania ilmaistakseen omaa mielihyvaa kun rakastelee rakkaimpansa kanssa. On ajatellut etta voi olla oma itsensa. Ja toinen vaan nauraa ja jopa kirjoittaa siita palstalle :o
Se kuuluisa puhuminen? Kannattaako sanoa jollain tapaa, että vähempikin riittää? Mies ei edes välttämättä tiedosta ääntelyään. Mulla naisena karkaa välillä mopo täysin ton äänenpidon suhteen.
Yksi eksistä voihki ja oihki kovalla äänellä, eikä se nyt olisi vielä haitannut, mutta kun suorastaan huusi mun nimeä tullessaan. Kesäaikaan piti aina laittaa ikkunat kiinni ettei koko naapurusto kuule kuinka meillä naidaan.
Toinen taas karjui, viimeiset kymmenen työntöä, laskin kerran, suoraa huutokarjuntaa ja taas sama juttu, ikkunat kiinni ennen seksiä.
Ap nolo lahna tämmösiä vetelee toisesta palstalle.. hävettää miehes puolesta
Muista en tiedä, mutta itselläni nautinto ja orgasmin voimakkuus vaihtelee. Joskus se on tosi raju ja ulina pääsee. M42