Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin sairas aprillipila

Vierailija
02.04.2019 |

En viitsi kertoa tarkkaan minkälaisessa paikassa olen töissä jotta minua ei tunnisteta.
Meillä on kuitenkin erilliset wc-tilat asiakkaille ja henkilökunnalle.
Eilen meillä oli useampi asiakas joka oli joko wc:ssä todella pitkiä aikoja, lähti äkillisesti tuskaisen näköisenä wc-käynnin jälkeen ja eräs vanhempi rouva joka tuli sanomaan että wc-istuimessa oli ollut jotain joka aiheutti kovaa kirvelyä. Wc-tilat suljettiin ja siivottiin koska epäiltiin että istuimeen olisi jäänyt jotain pesuainetta tai vastaavaa.
No tänään oli sähköpostiin tullut kaksi valitusta lisää wc-tiloista ja puhuin tuosta työkaverin kanssa, joka alkoi nauraa ja sanoi että oli sotkenut wc-paperirullia jollain chilillä. Ihmetteli miksi tuo ei ollut mielestäni hauskaa ja vannotti olemaan kertomatta kenellekkään.
Minusta tuo oli todella törkeää ja tahtoisin ilmoittaa tuosta johonkin, mutta en tiedä mihin? Oikeastaan on vain minun sanani hänen sanaani vastaan ja pelkään että hän syyttää minua tuosta jos ilmoitan esimiehelle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ääliöt uskotte näitä juttuja?

AP

Miksi en uskoisi? Tai vaikka ei uskoisikaan, niin kyllähän ketjusta tulee paljon mielenkiintoisempi jos siihen vastataan tosissaan, kuin että jos kaikki viestit olisivat "0/5" tai "paska trolli". Ja aika sinisilmäistä jos luulee ettei esim. aloitusviestin kaltaista voisi oikeasti tapahtua.

Vierailija
22/22 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko mitä teet nyt kun elämä on lopullisesti pilalla ja junan alle ei pääse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme