Mä olen meidän perheen "orja"
Eli teen kaikki kotityöt kun en koskaan pysty työllistymään. Tämäkö on oikein?
Kommentit (37)
Ootko myynyt osakkuutesi firmasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei se tähän tilanteeseen liity mitenkään. Mä en edes pidä kotitöistä enkä ikinä esim leivo niin minusta tämä kotitöiden jatkuva tekeminen ja passaaminen ei sovi mulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tähän tilanteeseen liity mitenkään. Mä en edes pidä kotitöistä enkä ikinä esim leivo niin minusta tämä kotitöiden jatkuva tekeminen ja passaaminen ei sovi mulle. Ap
Liittyy se sinänsä, että teit kaikki firman paperityöt ja asiakastapaamiset ja olit kovin kiireinen. Ei siinä paljon muita kerkiä passaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy se sinänsä, että teit kaikki firman paperityöt ja asiakastapaamiset ja olit kovin kiireinen. Ei siinä paljon muita kerkiä passaan.
Ainahan minä olen perhettä passannut, koko tämän 13v.
Just joo, mies on opettanut huonoille tavoille!!! Minä olen täysin syytön kaikkeen, ja koko perheen orja, eikä minulla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa omana kohtalooni. Kyllä jonkun muun täytyy tulla minun puolesta tämä asia korjaamaan. Aivan on ajopuu -teoria tässäkin tapauksessa.
Yritä nyt AP kasvattaa selkäranka ja ottaa omasta (ja perheesi) elämästä joku ote. Tajua varmaan, kuinka kieroon lapsesi tulevat tuollaisessa ympäristössä kasvamaan? Jos et itsestäsi välitä, niin kai edes lapsistasi?
Vierailija kirjoitti:
Just joo, mies on opettanut huonoille tavoille!!! Minä olen täysin syytön kaikkeen, ja koko perheen orja, eikä minulla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa omana kohtalooni. Kyllä jonkun muun täytyy tulla minun puolesta tämä asia korjaamaan. Aivan on ajopuu -teoria tässäkin tapauksessa.
Yritä nyt AP kasvattaa selkäranka ja ottaa omasta (ja perheesi) elämästä joku ote. Tajua varmaan, kuinka kieroon lapsesi tulevat tuollaisessa ympäristössä kasvamaan? Jos et itsestäsi välitä, niin kai edes lapsistasi?
Tietysti välitän lapsestani ja olenkin nyt yrittänyt taas alkaa uudestaan opettamaan hänelle kotitöitä. Miehen tuki vaan ei olisi huono asia.
Eikö ne upeet lomamatkat kuitenkin ole ihan hyvä korvaus kotiorjana olosta?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä hyvätkin puolensa. Pääsee kesällä taas mökille jossa voi uida, kalastaa ja ottaa aurinkoa ja muutenkin kesäksi muutetaan varmaan miehen lapsuudenkotiin, niin saa eräs kirvesmies tehdä täällä remonttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä hyvätkin puolensa. Pääsee kesällä taas mökille jossa voi uida, kalastaa ja ottaa aurinkoa ja muutenkin kesäksi muutetaan varmaan miehen lapsuudenkotiin, niin saa eräs kirvesmies tehdä täällä remonttia.
Nonni hyvä. Jotain positiivista sunkin elämästä löytyy.
Sitähän se yhteiselo on, että että seistään rintarinnan ja saadaan tukea toistemme vahvuuksista. Mutta itsenäinen vaimo käsittää asian ilmeisesti niin, että tasa-arvo on sitä, että nainen seisoo miehen takana piiska kourassa ja käyttää tämän vahvuuksia hyväkseen osallistumatta itse mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee kouluun tai kurssille
En pääse mihinkään. Olen jo keski-ikäinen ja monta koulua yrittänyt käydä.
Et ole päässyt edes perhepäivähoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minähän hain mutta en päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksaisit passata useampaa lasta jos oma mies ja lapsi jo aiheuttaa tuskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksaisit passata useampaa lasta jos oma mies ja lapsi jo aiheuttaa tuskaa?
Eilenkin oli koulun jälkeen tuntikausia 3 muuta poikaa oman lisäksi. Annoin välipalaa ja jaksoin kyllä passata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin oli koulun jälkeen tuntikausia 3 muuta poikaa oman lisäksi. Annoin välipalaa ja jaksoin kyllä passata.
No miksi sitten mariset? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten mariset? :D
Sitä marisen että voisin passata työkseni. Olla esim se pph joka saa palkkaa työstään.
Isänsä on opettanut lapsen nyt isompana että äidin kuuluu passata kun on vain kotona. Pienenä lapsi auttoi kovasti kotitöissä. Ap