Valkoiseen kissaani "aprillattu" jotain pinkkiä väriä turkkiin eikä lähde pesemällä, kissa raapii itseään koko ajan
Kukaan ei tunnu tietävän/muistavan, mitä väri on. Kämppiksellä oli täällä jotain kavereita ja joku oli saanut tämän mahtavan idean. Itse tulin juuri aamujunalla kotiin. Eläinlääkäriin tässä on pakko lähteä kun väri ei irtoa pesemällä ja kissan nahka kipeä ja ärtynyt .Ja kyllä, olen ihan helvetin vihainen ja aion selvittää asian, mutta nyt ensin jotain helpotusta kissan oloon? Kyydin eläinlääkärille saan 12 maissa.
Kommentit (48)
Voi mikä helpotus :) Anna toisen nukkua sylissä <3 Hyvä että kissa kokee luottavansa yhä sinuun, vaikka joutui sairaan pilan uhriksi.
Hyi hitto miten sairaita jotkut voivat olla! Yritä selvittää kuka kyseessä ja rikosilmoitusta kehiin! Kissa-parka :(
Värjää kämppis nukkuessaan nestemäisellä karamellivärillä. Se istuu tiukasti pari päivää, mutta ei ole myrkyllistä. Nesteväriä pumppupulloon ja painallus.
Kun värineste on ihonlämpöistä, hän ei edes herää.
Hyvä provo. Mikä tässä tarinassa oli totta?
Vierailija kirjoitti:
Värjää kämppis nukkuessaan nestemäisellä karamellivärillä. Se istuu tiukasti pari päivää, mutta ei ole myrkyllistä. Nesteväriä pumppupulloon ja painallus.
Kun värineste on ihonlämpöistä, hän ei edes herää.
Tämä olisi hauska!
ketä kiinnostaa, olisivat samalla pistäneet kissan lihoiksi
sairas paska, kissan värjääminen on kamalaa, mutta mielestäsi ihmisellä ei ole mitään väliä? huomaa taas miten hulluja kissojen omistajat ovat.
Tässä ap. tarinassa nyt vähän mättää jokin. Kissa tod.näk. värjätty itse tai sitten värjätty tosiaan ulkona. Veikkaan ensimmäistä. Eihän sitä vauvaakaan ole kukaan itse ravistellut tai lyönyt lasta, kun niitä lopulta viedään hädissään sairaalaan.