Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla teinien tutustuttaminen uuteen kumppaniin ja tämän lapsiin on sujunut hyvin?

Vierailija
01.04.2019 |

Vinkkejä kaipaan. Toisella on yksi lapsi ja toisella kaksi lasta. Kaikki ovat lähestymässä teini-ikää. Tarkoitus ei ole muuttaa yhteen, eikä tehdä muutoksia lasten elämään, mutta jossain vaiheessa olisi kuitenkin tarkoitus alkaa viettämään yhteistä aikaa myös yhdessä lasten kanssa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tavanneet ensimmäisen kerran neutraalilla maaperällä? ap

Vierailija
22/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mitä miksi? 

Yksin ei ole kiva olla, eikä suhde onnistu pidemmän päälle niinkään, että tapaillaan vain lapsilta salaa. ap

Luuletko sinä että teinejä kiinnostaa leikkiä vieraiden kanssa jotain yhtä suurta perhettä? Ei kiinnosta

Uusioperhettä ei olla muodostamassakaan, mutta tarkoitus olisi kuitenkin, että kaikki tutustuvat toisiinsa ja viihtyisivät sen verran keskenään, että voitaisiin käydä joskus yhdessä jossain koko porukalla. ap

Miksi? Etkö voi vain seurustella asiallisesti ja antaa lasten elää omaa elämäänsä.

Ei tuon ikäisiä voi vielä jättää yöksi keskenään. Seurusteluun kuuluu muutakin kun tunnin treffit parin viikon välein. ap

Ja sinä haluat raahata koko teinirevohkan jonnekin jotta kaikki voi kuunnella kun te naitte. Voi jeesus.

Ei, vaan halutaan, että kaikilla on jotain mukavaa yhteistä tekemistä. Tykätään kaikki liikunnasta ja pienistä retkistä. Niitä voi hyvin harrastaa yhdessä, eikä tarvitse aina mennä vain 'oman porukan' kanssa erikseen. ap

Yölläkö te harrastatte liikuntaa ja retkeilette? Vai onko kyse sittenkin äitykän ja miesystävän yhteisestä tekemisestä?

Mikä pakkomielle sinulla on yöpuuhasteluihin? Sinulle saattaa ehkä olla yllätys, mitä kaikkea normaalit ihmiset ja perheelliset tekevät päivisin. ap

Sinähän siellä kitiset ettei tuon ikäisiä lapsia voi jättää yksin yöksi kotiin. Miksi pitäisikään? Vai mihin on kiire?

Ei kukaan ole mihinkään kiirehtimässä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas kommentteja.

Minä järjestäisin ensimmäisen yhteisen tapaamisen neutraalille maaperälle, ei kenenkään kotiin. Tapasin aikoinaan äitini uuden kumppanin ravintolassa, sopivan lyhyt hetki, jossa mahdollisuus jutella, mutta hiljaakin voi olla, ja sitten siitä omille teille.

Vierailija
24/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä ei ole enää paikalla uusioperheiden vanhempia, joilla olisi kokemusta asiasta. ap

Vierailija
25/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas kommentteja.

Minä järjestäisin ensimmäisen yhteisen tapaamisen neutraalille maaperälle, ei kenenkään kotiin. Tapasin aikoinaan äitini uuden kumppanin ravintolassa, sopivan lyhyt hetki, jossa mahdollisuus jutella, mutta hiljaakin voi olla, ja sitten siitä omille teille.

Kiitos. Ensimmäinen asiallinen kommentti. Ravintola on neutraali paikka, mutta voiko siinä tulla jotenkin kiusallinen hiljaisuus, jos juttu ei heti ensimmäisella kerralla luista kunnolla? ap

Vierailija
26/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin tapasi toisen lapsia satunnaisesti lasten omassa kodissa. Mun lapsen kanssa on reissattu välillä kolmestaan. Koko porukalla on nähty yhteisillä ruokahetkillä satunnaisesti.

Nyt kun toisen lapsi on muuttamassa jo omaan kotiin, ollaan muuttamassa yhteiseen kotiin. Nuori aikuinen teki itse päätöksen muutosta eli me oltais odotettu rauhassa siihen asti. Ostan uuden kumppanin asunnosta puolet. Nyt kaikille riittää oma huone.

Vierailija
27/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia yhteisiä kiinnostuksen koheita löytyy? Itse lähtisin siitä. Esim. jos osa porukasta tykkää urheilusta ja osa enemmän taiteesta, tilanne on vaikeampi. Mutta jos keksisitte jotain mikä edes hieman yhdistää kaikkia.

Vierailija
28/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi vain seurustella?

Vierailija
29/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ensin miten saat teinit edes suostumaan koko tapaamiseen. Niitä kun ei välttämättä kiinnosta vaikka sinua kiinnostaakin.

Vierailija
30/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini tapasi ensin miehen, kaupungilla ohimennen.

Sitten mies kävi meillä kylässä.

Hänen lapset tavattiin hampurilaisella.

Vierailija
31/31 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia yhteisiä kiinnostuksen koheita löytyy? Itse lähtisin siitä. Esim. jos osa porukasta tykkää urheilusta ja osa enemmän taiteesta, tilanne on vaikeampi. Mutta jos keksisitte jotain mikä edes hieman yhdistää kaikkia.

Tätä olen miettinyt. Varmasti jokin liikuntaan liittyvä juttu voisi olla hyvä. Sitä myös mietin, että kannattaisiko ensin tavata ihan kuin vahingossa jossakin uimarannalla vai onko parempi selittää tilanne etukäteen? ap