Mies jota tapailen puhui yhteisestä matkasta
Kieltämättä kiinnostaisi lähteä, mutta en tunne häntä vielä kovinkaan hyvin. Mies maksaisi koko reissun, mutta en nyt vielä tässä vaiheessa ole varma haluanko kahden viikon lomamatkalle puolituntemattoman miehen kanssa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vibat sinulla on miehen suhteen, ja ovatko vibasi yleensä paikkansapitäviä ihmisten suhteen?
Mies vaikuttaa omistushaluiselta. On siis pääasiassa todella mukava, mutta välillä kiukuttelee kuin pieni lapsi miespuolisista kavereistani, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä.
no, hittaasti sitten kattellen ....
Ei mulla ainakaan ole kiire mihinkään.
Kuulostaa siltä, että ette ole samalla aaltopituudella. Omistishalu on huono piirre.
En kyllä antais puolituntemattoman maksella mulle 2 vkon matkoja. Matkalle voisin lähtä kun oltas tutustuttu paremmin, mutta maksasin ite oman osuuteni.
Meillä mies ehdotti yhteistä matkaa kuukauden seurustelun jälkeen ja varasi lennot&lomahuoneiston 4 kuukauden päähän. Pidin vähän hölmönä, varsinkin kun oltiin seurusteltu vähän aikaa ja en tiennyt, oltaisiinko edes yhdessä enää silloin. No, oltiin yhdessä ja matkalle lähdetiin. Tästä on nyt aikaa 5 vuotta, ollaan naimisissa ja pari lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vibat sinulla on miehen suhteen, ja ovatko vibasi yleensä paikkansapitäviä ihmisten suhteen?
Mies vaikuttaa omistushaluiselta. On siis pääasiassa todella mukava, mutta välillä kiukuttelee kuin pieni lapsi miespuolisista kavereistani, joiden kanssa olen päivittäin tekemisissä.
Juokse!
Taidan olla ainut ihminen tässä ketjussa, joka lähtisi :) seikkailu...
Ei pidä mua piilossa. Aluksi hehkutti mua hänen naisekseen, mutta lopetti kun en ollut kauhean innostunut. Kuitenkin niin vähän aikaa vasta tapailtu.