Haluaisin pudottaa 3kg painoani 3viikossa, miten onnistun parhaiten?
En mahdu juhlamekkooni ja minulla on kesäjuhlat 9.6 ja pitäis muutama kilo saada pois. Onnistuuko näin lyhyessä ajassa? Harrastan kyllä liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, mutta paino ei laske. Onko niistä nutrileteistä mitään apua? Auttakaa kokeneemmat!
Kommentit (13)
Aion olla vielä nutriletilla viikon suunnilleen. Sama juttu mullakin, oli pakko nopeasti tiputtaa muutama kilo.
sekä vihanneksia niin paljon kuin sielu sietää. Kevyt cokista makeannälkään. Kahvia paljon, jos vaan juot.
Taatusti tippuu tuon verran.
on niist apua ite laihdutin 8kiloa ihan just äskettäin niiden avulla,suosittelen,söin niit neljä patukkaa päivässä.
Olen syönyt 2-3 nutrilett pussia päivässä, lisäksi yhden ruisleipäpalan ja vähän vihanneksia sekä hedelmiä. Joutuu tosissaan kituuttamaan että paino laskee.
Tuota nutriletteä ajattelin kokeilla, kallisoppakuuri olis muuten hyvä, mutta mulle kaali aiheuttaa masuvaivoja ja epämielyttäviä " paukkuja" ;) Millainen on se sairaaladietti? Joskus töissä joku oli sillä ja paino putosi viikossa useamman kilon. Maanantaina kuitenkin ajattelin jonkunlaisen " kuurin" aloittaa.
t. ap
Nyt on 15 päivässä tippunut multa 2.2kg ja mieheltä 2.8kg.
Ja sillä ainakin paino putos ihan hyvin heti..
ilman kaalta. Tänä aamuna puntari näytti -500g vähemmän kuin maanantaina. Saa nähdä ehdinkös saada 3kg pois ennen juhlia. Yllättävän hyvin on 5 päivää menny, olen keiton lisäksi syöny hedelmiä, kasviksia, vihanneksia mielin määrin. Viikonloppu vähän ahdistaa pelkällä keitolla mennä, mutta sinnillä ajattelin selvitä. En siis ole ylipainoinen, mutta 3kg lihavampi kuin viime kesänä ja en mahdu juhlamekkooni kunnolla ja isompaa kokoon en halua siirtyä.
t. ap
kun syöt vikan viikon tyyliin: kanaa, nautaa, porsasta (vähärasvaista lihaa) ja salaatteja, hedelmiä. Vältä hiilihydraatteja (siis leipää , perunaa, pastaa), näkkäriä voit syödä. Syö raejuustoa ja ananasta. Pidä päivän kilokalorit alle 1100 (tämä siis viikoksi ennen juhlia)
oletkos millä " kuurilla" vai oletkos vain keventänyt. Hieno pudotus kuitenkin, niin ja nälkä kasvaa syödessä ;)
t. ap, joka kohta syö yllätys, yllätys kasviskeittoa ja omenan
pudotan samaan syssyyn vielä kilon kaksi :-)).
ja pudotusta 1,6kg, vaikka lauantaina vähän lipsahti ja herkuttelin muutamalla tortillalla ja makeisilla. Kasviskeittoa on mennyt varmaan kohta 10l, mutta vielä ei kyllästytä. Hedelmiä olen edelleen syönyt ja muutaman näkkärin ja vettä juonut paljon. Taidan saada mekon mahtumaan juhliin tällä menolla. Kiitos viimeisen viikon vihjeistä, leipää tosiaan muutenkin välttelen tällä hetkellä.
t. ap
Mulla on tippunu kahden viikon aikana jopa kuusi kiloa.