Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuuttuuko parisuhteissa puolisoiden elämä lapsiperhearjeeen seurauksena ja miten?

Vierailija
01.04.2019 |

Kun lapsi tuleee taloon niin kuihtuuko romantiiikka samantein?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ahdistuu kun ein päääse kavereidensa kansssa katsomaan mm lätkäää?

Vierailija
2/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen aloitus, jossa oletetaan että jossain vaiheessa lasten jälkeen parisuhde/seksi/romantiikka loppuu. Parisuhteemme on näin pikkulapsiaikana läheisempi ja kiihkeämpi kuin koskaan. Plus elämä on mielettömän hauskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan käynyt niin, päinvastoin oikeastaan. Olimme olleet yhdessä 10 v ennen esikoisen syntymää, joten parisuhde oli jo käynyt melko arkiseksi. Kun saimme lapsen, tuntui kuin koko suhde alkaisi tavallaan alusta, nyt isänä ja äitinä. Jäin kotiin, joten en ollut enää niin väsynyt ja stressaantunut. Mieheni arvosti suuresti kotiäitiyttäni ja näytti sen usein mm. tuomalla kukkia, järjestämällä lapsenvahdin ja viemällä minut ulos syömään tai jotain muuta mukavaa ja romanttista. Järjestimme säännöllisesti lapsivapaita iltoja ja öitä ja viikonloppujakin. Kolmen lapsen kanssa se oli sitten jo aika haastavaa, mutta kaikkihan onnistuu jos oikeasti haluaa.

Nyt ollaan kuljettu yhdessä jo yli 30 v ja avioliittomme on hyvin onnellinen ja täynnä rakkautta ja romantiikkaa. Itsestä se on kiinni miten suhde voi. 

Vierailija
4/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tällainen aloitus, jossa oletetaan että jossain vaiheessa lasten jälkeen parisuhde/seksi/romantiikka loppuu. Parisuhteemme on näin pikkulapsiaikana läheisempi ja kiihkeämpi kuin koskaan. Plus elämä on mielettömän hauskaa!

Näinpä. Meillä sama, lasten synnyttyä on paljon enemmän romantiikkaa, seksi on todella paljon parempaa ja kiihkeämpää. Tuntuu kuin entinen elämä olisi ollut se kuuluisa hernekeitto ilman herneitä, nyt onkin sitten kunnolla niitä herneitä! Olemme myös lähentyneet ja meistä on oikeasti tullut Me, eikä vain sinä ja minä. 

Vierailija
5/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös kokenut niin paljon positiivista.

Mieheni sai heti ylennyksen pohjoismaiden johtajaksi, itse sain 55 milj. perinnön, kuolleet sukulaiset nousivat haudoistaan, mieheni penis muuttui valtavaksi entisestä kastemadosta, seksiä on yli 15 kertaa päivän aikana ja illalla sama, elämä on pelkkää romantiikkaa. Mieheni arvostaa ja on tuonut kotiin persiljapaketteja.

Elämä oli se kuuluisa puuro ilman hillosilmää. Sitten hillosimme ihan oman hillosilmän meille, Tipu-Purjokin.

Nyt olemme me - Anneli, Einari, ja Tipu-Purjokki, emme vain sinä ja minä, elämä on tässä, elämä alkoi alusta, isukki ja äityli kera masuasukin <3

Vierailija
6/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sai heti ylennyksen pohjoismaiden johtajaksi, itse sain 55 milj. perinnön, kuolleet sukulaiset nousivat haudoistaan, mieheni penis muuttui valtavaksi entisestä kastemadosta, seksiä on yli 15 kertaa päivän aikana ja illalla sama, elämä on pelkkää romantiikkaa. Mieheni arvostaa ja on tuonut kotiin persiljapaketteja.

Elämä oli se kuuluisa puuro ilman hillosilmää. Sitten hillosimme ihan oman hillosilmän meille, Tipu-Purjokin.

Nyt olemme me - Anneli, Einari, ja Tipu-Purjokki, emme vain sinä ja minä, elämä on tässä, elämä alkoi alusta, isukki ja äityli kera masuasukin <3

XD

Vierailija
7/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin tosi läheisiä perheen pikkulapsiaikana exän kanssa. Oli suhteemme parasta aikaa. Sitten myöhemmin asiat muuttuivat, kun lapset oli jo koululaisia. Ei miestä kiinnostanut enää parisuhde. Elämäntilanne oli sellainen, että rahaa ja aikaa oli enemmän kuin vuosiin. Toinen vain päätti muuttaa sohvalle eikä asiasta saanut keskustella.

Vierailija
8/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sisäisesti ruma. Pilkkaat ihmisiä siitä, että he ovat onnellisia. Ei kai sitä saa sanoa ääneen, että pikkulapsi aika onkin onnellista ja parisuhde voi hyvin. Katkerien mammojen mielestä tämä ei voi olla mahdollista.

Vierailija
9/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen syntymän jälkeen seksi katosi. Pidin sitä aivan normaalina, koska tiesin että vauva arki voi olla/on väsyttävää ja toisinaan jopa voimia vievää. Kun noin 6vuotta oli kulunut en enää jaksanut. Otin eron ja lähdin. Olimme yrittäneet puhua, mutta äidin mielestä seksi ei ollut hänelle enää niin tärkeää. Minulle se oli. Nyt molemmat uusissa suhteissa ja onnellisia tahoillaan. Lasta hoidamme yhdessä ja lapsikin on jo tottunut kahteen kohtiin. Miksi riuta suhteessa jossa kummankaan halut eivät kohtaa

Vierailija
10/10 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sisäisesti ruma. Pilkkaat ihmisiä siitä, että he ovat onnellisia. Ei kai sitä saa sanoa ääneen, että pikkulapsi aika onkin onnellista ja parisuhde voi hyvin. Katkerien mammojen mielestä tämä ei voi olla mahdollista.

Älä heijastele friikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi