Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24treffit

Dl
01.04.2019 |

TV-mainoksen innoittamana, joka oli niin romanttinen, laitoin ilmoituksen kyseiselle saiteille.Tavallinen ilmoitus, jossa kerroin tärkeimmät asiat.Asiallinen ilmoitus, täppäsin kohdan, jonka mukaan olen etsimässä elämänkumppania.

Järkytys oli minkälaisia vastauksia alkoi miehiltä tulemaan.Ihan järkyttävää törkyä-haen seksiseuraa on viatonta siihen törkytekstiin mitä boxiini sain....Kahden flirttiviestin ja kolmen törkyviestin jälkeen poistuin ko.saitilta.En jatkanut vuorokautta kauempaa.

Tämäkö on vapaitten suomalaisten miesten taso nettideiteillä ja näinkö te naisia lähestytte?En ihmettele , että vastauksia ei viesteihin tule, enkä myöskään ihmettele naisten kyynistä suhtautumista Tinderiin tai muihin vastaaviin.Jätän väliin nyt ja tulevaisuudessa.Jos ilmoituksessa ei lue, että hakee *anoseuraa, niin miksi, oi miksi pitää laittaa näitä kuvottavia viestejä?Pitää olla tosi yksinkertainen, jolla ei ole ajatusmaailmaa muualla kuin siellä, kun ei nainen "kainoudessaan" laita, että elämänkumppania on etsimäsdä, kun oikeasti onkin panoseuraa hakemassa.Jos nainen hakee seksiseuraa, ei sen tartte suomi24 eksyä, jos ei halua.

Taas tuli todistettua se, että miksi viihdyn niin hyvin yksin ja muistin taas myös sen miksi en esim käy baareissa tai ole liittynyt Tinderiin.Miksi ihmeessä haluaisin pa(ri)nosuhdetta-miehille kun se näyttää vaan olevan juuri sitä.

Eipä tartte , miehet, teidän ihmetellä, että miksi niin moni nainen on mieluummin yksin kuin parisuhteessa....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här.....miten jollakin riittää aikaa kirjoittaa niin pitkiä viestejä ko.aiheesta, mutta "normaalin" tekstin tuottaminen ei ko. palstalla onnistu lähes keneltäkään hemmolta...mielenkiintoista

Vierailija
2/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 on tainnut aina olla ja on edelleenkin epätoivoisten , puutteessa olevien jurpojen kokoontumisajot.Mun kokemus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä homma, mutta tuskin nuo noin sairaasti kirjoittaisi jos ei se joskus olisi onnistunutkin. Kultuuri varmaankin on muuttunut ja ei hyvään päin. Naiset on myöskin osallisena tähän muutokseen

mies50v

Vierailija
4/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisena haluaisin kun sitä p-seuraa, niin miksi ihmeessä hakisin sitä jostain psuolikakkosneloselta.....siellä on vonkaamassa ne miehet, jotka ei muualla pääse edes keskustelemaan naisen kanssa ja ko paikka on viimeinen epätoivoinen tsäänssi.onhan se joku kontakti sekin, että saa edes lähetettyä jollekin naiselle törkyviestin nimettömänä ja naamaattomana kun muuten ei kykene edes päivää sanomaan kassatädilke.

Vierailija
5/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmisen pitää hakea seuraa netistä?

6/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan Suomi24:llä olevat miehet eivät edes Hae treffiseuraa.

Olevinaan etsivät treffiseuraa, mutta sitten eivät kuitenkaan etsi

Vierailija
7/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

e=mc2 kirjoitti:

Tämä

mies50v

Vierailija
8/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sinne kerran profiilin ihan mielenkiinnosta. Olin silloin 20-vuotias ja hain seuraa naisista. Silti sain mitä ihmeellisempiä törkyviestejä vanhoilta miehiltä. Sain jotain 30 viestiä parissa päivässä miehiltä, vaikka tosissaan hain naisia .. Monet viesteistä tuli todella vanhoilta miehiltä. Yksi viesti oli yli 50-vuotiaalta mieheltä, jossa hän suoraan kysyi, että panettaako ja kysyi, että missä olen ja milloin voisin nähdä. Estin koko tyypin enkä vastannut hänelle. 

En kyllä sinne enää mene ja olen siis nainen.

Vierailija
9/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt minäkään s24 odottelemaan ,josko sieltä vastaisi joku lähes normaali.Jäi niin paha mieli sen scheissea jälkeen, että mitä sieltä tuli. Ei kaikki miehet ole sellaisia, mutta kyllä jätti tosi kuvottavan tunteen käynti s24.En tiedä muista sivustoista tai Tinderistä-millaisia, mutta enpä kyllä halua enää kokeillakaan

Vierailija
10/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siellä suoli24:ssa täysijärkisiä ole, ei miehiä eikä naisia.

Sivuhuomiona, nuo avausviestissä ja muutenkin tällä palstalla niin usein esiintyvät huomautukset ja kehotukset kaikille miehille on aivan yhtä älyttömiä kuin uliulimiesten tarinat siitä, kuinka kaikki naiset ovat kamalia.

Vierailija
11/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken siellä kääntymässä ja heti ensimmäisenä yli kuusikymppisen miehen ”huuto” jonka näppäsin auki, edelleenkin uteliaisuuttani. No siellä ko herrasmies kertoo olevansa tj ja vaikka mitä, kertoo minkälaista seksiä haluaa ja mitä naiselle tekee, kuvissa sitten naama ja toisessa dildoja. Okei😆

Vierailija
12/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

e=mc2 kirjoitti:

Totta! Mikäli itse olen seuraa vailla, menen terdelle ja baariin. Heti nappaa! :D

Vierailija
13/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksoin pyöriä siellä säännöllisen epäsäännöllisesti pari kuukautta. En kovin vakavasti sieltä seuraa hakenut kun pelin henki valkeni tosi nopeesti. Mutta sitten yllättäen tapasin sitä kautta aivan ihanan miehen. Kyllä sieltä saastan keskeltä saattaa löytyä jos vaan jaksaa kaivaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän