Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketoilijat! Ketogeenistä asiaa.

Vierailija
01.04.2019 |

Mun toinen ketogeeninen viikko käynnistyi tänään ja jos järkyttävää makeanhimoa ei oteta laskuihin, kaikki on mennyt hyvin.

Tänään sitten on ollut eri ääni kellossa. Ei pysty keskittyä mihinkään, suu kuivaa ja kuulemma henki haisee metallimaiselta, väsyttää ja on krapulainen olo. Sydämmen tykytyksiäkin on.
Alkoholia join viimeeksi uutenavuotena. Tiedoksi vain niille ketkä darraiseen oloon takertuvat.

Onko tämä nyt ns ketoflunssaa vai elektrolyyttien puutosta. En siis syö kuin magnesiumia purkista. Syön paljon vihreitä kasviksia ja yritän suolata ruokaa enemmän kuin ennen ketoa.
Mihinkään liuskoihin en ole pissannut tai muuta vastaavaa, joten en tiedä ketoaineiden määrää.
Ruokavaliosta sen verran, että olen laskenut hiilarit ja syönyt jokapäivä viikon verran max 20g hh.

Kokemuksia tai faktoja ketogeenisestä ruokavaliosta siis kaipailen. :)

Jos ketogeeninen ei ole sun pala kakkua ja koet tarvetta kertoa sen täällä niin se on ihan ok jos koet sen välttämättömäksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen, että syöt liikaa proteiinia ja liian vähän rasvaa.

Jos ei johdu ed. mainitusta, niin saattaa olla, että ketoilu ei sovi sulle. Siinä tapauksessa lisää hiilareitten määrää ja kokeile millä määrällä voit hyvin.

Vierailija
2/2 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi juurikin noin, että söin liikaa lihaa ja jätin rasvat vähille. Eihän siitä mitään tullut, olo oli kauhea. Itseäni sain syyttää kun en perehtynyt asiaan tarpeeksi. Korjasin asian ja nyt on vointi hyvä, niin kuin kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan