Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työyhteisössä kaikkia pitää tervehtiä?

Vierailija
01.04.2019 |

Miksi tämä on työelämässä niin tärkeä juttu? Vaikka olisi tekemisissä itse pirun kanssa niin sitä on vaan tervehdittävä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sosiaalinen olento. Oma käytös vaikuttaa kaikkiin muihin ihmisiin. Niin se vain menee.

Vierailija
2/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hyviin tapoihin. Kaikkien kaveri ei tarvitse olla, mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvä käytös on elämän käyttöliittymä. Etkö tosiaan itse tajua?

Vierailija
4/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hyviin tapoihin. Kaikkien kaveri ei tarvitse olla, mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen.

Miten tämä vaatii väkinäistä tervehtimistä? Sen kun vaan puhutaan työasioista, tervehtiminen ei ole työasia.

Vierailija
5/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä vaatii väkinäistä tervehtimistä? Sen kun vaan puhutaan työasioista, tervehtiminen ei ole työasia.

Taidat olla joku asperger. Normaali aikuinen ymmärtää sosiaalisen kanssakäymisen lainalaisuudet.

Vierailija
6/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku asperger. Normaali aikuinen ymmärtää sosiaalisen kanssakäymisen lainalaisuudet.

Minun lainalaisuudet on se, että minä olen monen muun yläpuolella ja minun ei tarvitse alentua sellaiseen mitä en itse halua.

Vierailija
7/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
8/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tapoihin.

Vierailija
9/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koittanut vähentää kontakteja, jos ei huomenia kuulu, niin en sano mitään. Tulee todella vaivaantunut olo kun vanha työkaveri kävelee vastaan työpaikalla eikä reagoi mitenkään. Olen siis suht isossa tehtaassa töissä.

Vierailija
10/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koittanut vähentää kontakteja, jos ei huomenia kuulu, niin en sano mitään. Tulee todella vaivaantunut olo kun vanha työkaveri kävelee vastaan työpaikalla eikä reagoi mitenkään. Olen siis suht isossa tehtaassa töissä.

Eikö teillä työkaverit kokoonnu yhteen vaikkapa kerran päivässä kahvitauolla ilman että puhuttaisiin mistään työasioista?

Vierailija
11/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin ansaitset tervehdyksen luonteestasi huolimatta.