Legginseissä vaikka mihin?
Legginseistä on taas tullut puheenaihe. Mihin sinä menisit/et meni niissä? Töihin/treffeille/häihin/ruokakauppaan/baariin jne?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö pikkuhousuja leggingsien kanssa ja jos niin millaisia?
Maxi malli.
Vierailija kirjoitti:
Käytän pitkien housujen alushousuina talvisaikaan vaikka sisällä joskus vähän hiostavat ovatkin En ole jostain syystä koskaan sukkahousuista innostunut. Outoa yllä pidän niitä liian naisellisena. N48
Mistä kohdasta ne sinulla erityisesti hiostaa?
Mä käytän paljon kotona. Samoilla vaatteilla vien koiraa ulos ja käyn lähikaupassakin. Päällä aina pitkä tunika yli puolen reiden ja takkikin on pitkää mallia. Jalassa talvikengät. Aivan sama, en ole edes hoikka vaan ihan tukevajalkainen. Töihin en mene leggareissa tai kaupungille tai ravintolaan pl. jostain pizzapaikasta voisin hakea jotain.
Itse en kyllä käytä muuta kuin kotona. Lenkillä käydessä toki vähän vastaavat jalassa, paksummat ja urheiluun tarkoitetut. En haluaisi kulkea legginseissä julkisilla paikoilla, tulisi jotenkin alaston olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän pitkien housujen alushousuina talvisaikaan vaikka sisällä joskus vähän hiostavat ovatkin En ole jostain syystä koskaan sukkahousuista innostunut. Outoa yllä pidän niitä liian naisellisena. N48
Mistä kohdasta ne sinulla erityisesti hiostaa?
Istuessa sisällä lämpimässä
Kuulkaa, minä olen mekein viisikymppinen yliopistoprofessori, ja kyllä minä käytän legginsejä ihan kaikkialla mökiltä töihin. Mulla on yhdet juhlalegginsitkin, nahkaa.
En tietnkään ikinä yksinään vaan jonkun pitkähkön yläosan kanssa, esim polviin ulottuvat villatakin tms. Ja monet niistä on aika paksua kangasta, joten mitään ei näkyisi läpi, vaikka yläosa olisi lyhyempikin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa, minä olen mekein viisikymppinen yliopistoprofessori, ja kyllä minä käytän legginsejä ihan kaikkialla mökiltä töihin. Mulla on yhdet juhlalegginsitkin, nahkaa.
En tietnkään ikinä yksinään vaan jonkun pitkähkön yläosan kanssa, esim polviin ulottuvat villatakin tms. Ja monet niistä on aika paksua kangasta, joten mitään ei näkyisi läpi, vaikka yläosa olisi lyhyempikin.
Siitä vaan. Minä en käytä.
48v.
Käytän vaan kotona ja nytkin on jalassa :) Talvella myös toppahousujen alla lämmittämässä ja tarvittaessa farkkujen alla. Joskus ehkä kerran pari vuodessa jonkun pitkän tunikan kanssa. En kyllä lähtisi näillä minnekään kotoa pois jos olisivat alaosa ilman mitään hametta.