Billie Eilish - mitä mieltä?
Vasta 17-vuotias, joka julkaisi juuri maailman listojen kärkeen pompanneen debyyttialbuminsa ja pidetään kai jonkin sortin uuden sukupolven popnerona suurinpiirtein.
Kommentit (74)
Itse kyllä tykkään hänen musiikistaan. Myös musavideot mielenkiintoisia.
En ymmärrä mikä siinä on niin hienoa, olen varmaan tullut vanhaksi.
Omiin korviini kuulostaa oksennukselta ja ripulilta.
Taiteilija, tykkään todella paljon, osaa käyttää ääntään, lahjakas.
Ainut mikä pilaa tunnelmaa on tuo teini poppariksi leimaantuminen. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että nämä vauva mielipiteet on niin naurettavia. Kaikki, jotka täällä haukkuu superlahjakkaita ihmisiä kuten Billie Eilishiä, joka on saavuttanut lyhyessä elämässään enemmän , kuin kukaan näistä kommentoijista tulee ikinä surullisissa elämissään saavuttamaan ovat hyvin säälittäviä. Billie Eilish on todella kaunis ja lahjakas. Kai vihaajt vain vihaa, kun heillä ei ole muuta tekemistä. Fuck off
Hyvä baitti XD
On muuten aivan vitun tylsää kuiskintaa
Todella taitava tulkitsija. Katsokaa youtubesta akustisia versioita kappaleista.
Tykkään owlkittyn billie-musavideoversiosta
Eipä häntä nyt erityisen lahjakkaaksi voi kutsua, kun isoveljensä tekee kaikki biisit. Sitten kuiskii ne läpi ja taustatiimi luo masennuslookin.
Oscareissa oli taas aika karmeaa kuunneltavaa.
Just tämä että se on jotain uutta ja mullistavaa. Minä en ainakaan löydä hänen musiikistaan mitään läpimurtoa tai popin uudistusta.
Vierailija kirjoitti:
Just tämä että se on jotain uutta ja mullistavaa. Minä en ainakaan löydä hänen musiikistaan mitään läpimurtoa tai popin uudistusta.
Jos joku on mullistanut populäärikultturin niin Lady Gaga.
Billie Eilish ei todellakaan ansainnut kaikkia niitä Grammyjä, jotka hänelle annettiin.
Tekotaiteellinen keskenkasvuinen honottaja joka suhtautuu ylimielisesti itseään vanhempiin. Onhan näitä nähty.
Tää on varmaan myrkkyä joka suuntaan, mutta en siis ole kuullut sekunttiakaan kyseistä musiikkia. Nassu näkynut Youtube-poiminnoissa joskus. :)