Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka haluaisi rauhoittaa palstan vaikka rekisteröitymispakolla

Vierailija
01.04.2019 |

Onhan tämä kauheaa. Palsta on lähes tuhottu. Voi jos tänne saisi rekisteröitymisopakon tms massapostituksen estäviä juttuja.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on just tämän palstan ihanuus, että kerrankin saa jossain tuulettaa anonyymisti mitä vain. Mene toiselle palstalle, jos tämä on sulle liikaa. Onhan niitä kaikenlaisia suljettuja palstoja.

Vierailija
2/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tämä nyt on, ei saisi vaaleista jutella tai anonyymina jatkaa tai herran tähden, alapeukuttaa! :O Viikko pari putkahdellut näitä.

Miksi te epätyytyväiset ette etsi omiin mieltymyksiinne sopivia palstoja? Tää on vähän tällanen villi länsi, mutta tiukempaa moderointia kaipaaville löytyy paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan pahaa tekisi. Kyllähän täällä on useimmiten todella mielipuolinen meno - ei edes hauska.

Vierailija
4/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta olisi sitten liian rauhallinen eikä kukaan haluaisi enää käydä täällä.

Vierailija
5/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon rekisteröitymispakkoa ainakin näin vaalien alla!

Vierailija
6/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit vähän rauhoittavaa itse, jos ottaa niin koville.

Vierailija
7/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se hyvä. Pysyis keskustelut vähän asiallisempana ja pidempään.

Vierailija
8/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vois olla ihan hyvä juttu. Kyllästyttää se, että palstalla todella iso osa keskusteluista on jonkin agendan ajamista.

Vierailija
9/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli muutama vuosi sitten kokeiluna rekisteröitymispakko. Ei mun mielestä muuttanut yhtään mitään. Uusia nikkejä saa luotua parissa sekunnissa. 

Vierailija
10/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ehdotin myös ylläpidolle jo kauan ennen vaaleja, että perustettaisiin palsta "Yhteiskunta ja politiikka" ja kaikki siihen liittyvät kirjoitukset siirrettäisiin sinne. Mutta ei. Nykyisin palstatilasta kilpailevat hummafoorumi ja ulilauta; joka toinen kirjoitus on pursupolitiikkaa ja joka toinen naisvihaa.

Vierailija
11/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröitymispakko tappaisi palstan pystyyn sillä sekunnilla.

Vierailija
12/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkiprofiilejakin voi tehdä, ei estä trollihulluja.

Vierailija
13/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröitymispakko ja systeemi joka estää monet peräkkäiset postaukset.

Jos tuo peräkkäisten postauksten estosysteemi tehdään evästeillä (eikä ip osoitteella) se toiminee paremmin.

Vierailija
14/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli muutama vuosi sitten kokeiluna rekisteröitymispakko. Ei mun mielestä muuttanut yhtään mitään. Uusia nikkejä saa luotua parissa sekunnissa. 

Tuon voisi estää sillä, että uusi nikki tulisi voimaan vasta x tunnin kuluttua sen luomisesta tai seuraavana päivänä. En tiedä olisiko mahdollista tehdä myös niin, ettei yhdelle sähköpostiosoitteelle voi luoda kuin yhden nikin ja se osoite on sen jälkeen "käytetty", vaikka nikin poistaisi.

Vierailija
15/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä estä kuin hoito. Päässä pahasti vikaa. Mutta uskon että enimmiltään rauhoittuisi. Jos jatkuvalla syötöllä uutta nikkiä joutuu luomaan niin kyllä se ajan kuluessa rauhoittuu.

Vierailija
16/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon voisi estää sillä, että uusi nikki tulisi voimaan vasta x tunnin kuluttua sen luomisesta tai seuraavana päivänä. En tiedä olisiko mahdollista tehdä myös niin, ettei yhdelle sähköpostiosoitteelle voi luoda kuin yhden nikin ja se osoite on sen jälkeen "käytetty", vaikka nikin poistaisi.

Uusia sähköpostiosoitteita voi luoda vaikka kuinka paljon. Tuo systeemi oli viimeksikin. Mulla taisi olla puolen tunnin aikana parikymmentä rekisteröitynyttä nikkiä ja kaikilla siis eri sähköpostiosoite.

Ja miten hoitaisit tuona x tunnin kuluttua? Vuorokaudessa vain muutama palstalainen saisi luotua itselleen nikin? Tai yksi uusi käyttäjä päivässä? Tämä palsta on niin vilkas, että ei kukaan jaksaisi odottaa kahta vuotta, että pääsisi rekisteröitymään. 

Vierailija
17/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiileja on helpompi ja nopeampi sulkea kuin poistaa satoja viestejä. Kannatan rekisteröitymispakkoa!

Vierailija
18/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröimispakko on totaalinen nou, nou. Sensuuriakin saisi höllentää.

Vierailija
19/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusia sähköpostiosoitteita voi luoda vaikka kuinka paljon. Tuo systeemi oli viimeksikin. Mulla taisi olla puolen tunnin aikana parikymmentä rekisteröitynyttä nikkiä ja kaikilla siis eri sähköpostiosoite.

Ja miten hoitaisit tuona x tunnin kuluttua? Vuorokaudessa vain muutama palstalainen saisi luotua itselleen nikin? Tai yksi uusi käyttäjä päivässä? Tämä palsta on niin vilkas, että ei kukaan jaksaisi odottaa kahta vuotta, että pääsisi rekisteröitymään. 

Jos tekisin nyt nikin ja pääsisin käyttämään sitä huomenna, niin ei olisi mikään ongelma. Siihen asti voisin lueskella ketjuja tai tehdä ihan muuta. Ja huomisesta alkaen minulla olisi nikki, jolla voisin surffata niin pitkään kuin haluan - katsos kun minä en spämmää, trollaa, provosoi enkä floodaa. Ei kenenkään tarvitsisi odottaa kuin ne muutama tunti tai seuraavaan päivään saakka, kyseessä olisi vain automaattinen viive nikin luomisessa.

Kertoo paljon sinusta, että tarvitsit puolessa tunnissa parikymmentä nikkiä. Ilmeisesti et edes halua keskustella vaan vain provosoida. Ja olet siitä jopa ylpeä. Sinun ja kaltaistesi takia tämä palsta on pilalla.

Vierailija
20/49 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröitymispakko olis kiva niin loppuis tuo persuilu :)