Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä katastrofi on sykähdyttänyt kaikista eniten?

Vierailija
20.05.2006 |

Minua Pompeijin tuho ja Titannic aina vaan, vaikka on näitä uudempiakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri tultu risteilyltä. Silloin tajusi, että se olisi voinut sattua omalla reissulla.

Vierailija
2/7 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa tapahtuu koko ajan hirveästi pahaa. Vrsinkin lasten kärsimys riipaisee sydäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pienten veljesten hukkuminen joulun alla teki surulliseksi.

Vierailija
4/7 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joutuivat virran voimassa irrottamaan. se tuska ei voi olla koskettamatta. pahin painajainen jonka voi kuvitella.

Vierailija
5/7 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten osa ihmisistä oli laivan sisällä lamaantunut niin että vain voihkivat eivätkä saaneet liikuttua eteenpäin. se voihkinta kaikuu korvissani ja se näky että ihminen kuolemanpelossa lamaantuu. kauheaa.

Vierailija
6/7 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on järkyttävää että islam saa ihmiset tekemään jotain tuollaista. Erityisesti sykähdytti ne pelastumista yrittäneet ihmiset jotka hyppäsivät korkealta pilvenpiirtäjästä tai jotka heiluttivat lippua ikkunasta jotta joku tulisi ja pelastaisi. Vaan ei ehtinyt tulla. Tai ne, jotka tiesivät kuolevansa pian ja soittivat rakkailleen viimeiset puhelut, eräät heistä jättivät puhelinvastaajaan viimeisen viestin " I love you" . Tulee ihan kylmänväreet. Olen aina sympatioinut USAta ja varsinkin tämän jälkeen.

Vierailija
7/7 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sille kommenttina joka pitää pieniä katastrofeja pahempina. Ei minua tsunamissakaan se aalto ja materiaalinen hävitys kauhistuttanut vaan se pienten yksittäisten inhmisten katastrofien määrä.