Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa ku on pikkusia ja paljon työtä

Vierailija
01.04.2019 |

Tykkään vaan niin paljon lapsista :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vain yksi kanssa, ollut aikamoista härdelliä aamu. :D 

Ei ainakaan käy aika pitkäksi. 

Vierailija
2/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun pikkuset on jo aikuisia. Aika aikaa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih

Vierailija
4/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans ihailen niitä joilla paljon tekemistä.

Hyvältä näyttää:D:D

Vierailija
5/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tykkään.

Vierailija
6/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulisuus on tarttuvaa. Kiitos mieltä lämmittävästä aloituksesta💛.

Vierailija
7/24 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä mitä te olette tehneet ilman lapsia, jos sitä jatkuvaa tekemistä ei ollut jo ennen lapsia. Omalla kohdallani juuri mikään ei muuttunut kotona lasten myötä, sillä olen suorittaja luonteeltani ja joka ikinen päivä oli tekemistä enemmän kuin laki sallii. Ainoastaan tiskin ja pyykin määrä lisääntynyt, mutta se nyt ei vie aikaa sen enempää nakkaako sinne koneeseen 10 vai 20 vaatekappaletta, ja tiskit nyt menee heti koneeseen käytön jälkeen ja koneen pestyä astiat, siirrän ne kuivuttuaan heti kaappiin. 

Vierailija
8/24 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuovat sitä rikkautta elämähän. :)

Vierailija
9/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
10/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä mitä te olette tehneet ilman lapsia, jos sitä jatkuvaa tekemistä ei ollut jo ennen lapsia. Omalla kohdallani juuri mikään ei muuttunut kotona lasten myötä, sillä olen suorittaja luonteeltani ja joka ikinen päivä oli tekemistä enemmän kuin laki sallii. Ainoastaan tiskin ja pyykin määrä lisääntynyt, mutta se nyt ei vie aikaa sen enempää nakkaako sinne koneeseen 10 vai 20 vaatekappaletta, ja tiskit nyt menee heti koneeseen käytön jälkeen ja koneen pestyä astiat, siirrän ne kuivuttuaan heti kaappiin. 

:D

Aika monet on esim käyneet töissä. Itsellä muuttui elämä esim. siinä mielessä, että ennen ei tullut puistossa ulkoiltua paljonkaan yksistään. On se vaikeaa joillekin ymmärtää, että ihmiset on erilaisia.

Vierailija
11/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus! Minä juuri saattelin pikkukoululaisen ja viskarin omille teilleen, ja nyt juon kahvia 1v:n leikkiessä. Kohta kotitöitä!

Vierailija
12/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava elämä. Oikeasti. Kuplien kupla.

Vierailija
13/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä lapset ei siirtele tavaroita? Sotke syödessään? Tuo hiekkaa eteiseen? Mulla ainakin suurin osa ajasta menee järjestelyyn.

T. Kolmen äiti, nro 11.

Vierailija
14/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, meni kylmänväreet ihan ajatuksestakin...

Vierailija
15/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tiskit ja muu turhaa touhua on viisasta vähentää silloin kuin on perheessä vauva, yleensäkin kun lapset ovat pieniä, sillä ajalla on äärettömän suuri merkitys. Tärkeintä on olla yhdessä, tehdä yhdessä, ei niin että äiti kaahaa kaikenaikaa joissakin hommissa ja lapsi on pantu syrjään. Se aika on tärkein, minkä annat pikkuiselle. Sitä ei koskaan saa takaisin.

Vierailija
16/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä haluun lapsia :)

Mutta mies ja minä päätettiin että hankitaan vasta kun ollaan tunnettu 3 vuotta. Eli vuosi vielä Plääh. Mutta eiköhän se ole ihan hyvä asia että tuntee miehen pitempään, ollaan vuosi asuttu yhdessä.

Vierailija
17/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä omalla ajalla tekisikään.

Kunpa vaan saa lapset aikuisiksi ja itsensä hautaan ennen heitä.

Vierailija
18/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia HANKITA, niitä TEHDÄÄN!

Et voi hankkia lasta kaupasta kuten pesukonetta tai leivänpaahdinta.

Lapsi ei ole hankinta.

Mutta harkita voi tekemistä.

Adoptiolapsen voi HANKKIA.

Vierailija
19/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tiskit ja muu turhaa touhua on viisasta vähentää silloin kuin on perheessä vauva, yleensäkin kun lapset ovat pieniä, sillä ajalla on äärettömän suuri merkitys. Tärkeintä on olla yhdessä, tehdä yhdessä, ei niin että äiti kaahaa kaikenaikaa joissakin hommissa ja lapsi on pantu syrjään. Se aika on tärkein, minkä annat pikkuiselle. Sitä ei koskaan saa takaisin.

Kun pyörittää vähän aikaa lapsiperheen arkea, ymmärtää miksi ne tiskitkin on hyvä hoitaa. Totta kai kannattaa priorisoida, tärkeämpää on halata lapsia kuin jynssätä keittiön kaappeja puhtaaksi. Mutta halaamisesta ei ole iloa, jos ei ole ruokaa kaapissa eikä pääse kauppaan koska toinen kenkä on hävinnyt.

Tässä pitäisi löytää kultainen keskitie, se kodin järjestyksen ja siihen käytetyn ajan käyrien leikkauspiste. Kotitöitä on niin paljon kuin niitä jaksaa tehdä, eikä niistä kukaan anna mitalia. Jos jokin on turhaa, niin turhat kotityöt - ja tämä palstailu :)

-11.

Vierailija
20/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että olet onnellinen elämäntilanteessasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi