Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa ku on pikkusia ja paljon työtä

Vierailija
01.04.2019 |

Tykkään vaan niin paljon lapsista :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana aloitus! :) <3

Itsellä on yksi lapsi, päiväkoti-ikäinen. Tänään iltavuoro. Ulkona sataa vettä, mutta mieli on hyvä :) Olen onnellinen lapsestani, vaikka arki on välillä rankkaa. Kolmivuorotyö verottaa omaa jaksamista, mutta tästä aloituksesta tuli hyvä mieli. Ajatella, miten pienestä asiasta tulee hyvä mieli! :) Kiitos aloittaja!

Vierailija
22/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkessä eläminen. Suurpirteisyys ja rentous kodin suhteen. Kodin ei tarvitse olla edustus kunnossa. Lapsille aikaa, sylissä pitoa ja hellyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans kovasti tästä lapsiperheen elämästä. Olen aina halunnut lapsia ja kolme kappaletta niitä on siunaantunut. Enemmänkin olisin huolinut, mutta rajansa kaikella.. Isommat tulee kohta koulusta ja pikkuisen vein päiväkotiin aamupäivällä. Itse suuntaan kohta iltavuoroon töihin. Huomenna vapaata.

Vierailija
24/24 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuntuu niin monelle tässäkin ketjussa olevan joko tai? Sä joko pyykkäät/tiskaat, tai vietät aikaa lapsen kanssa? Ymmärrän jos kyse on liikuntakyvyttömästä vauvasta, mutta kun lapsi osaa jo seistä ja kävellä, miksei niitä kotitöitä tehdä sen lapsen kanssa yhdessä? Mä otin pojan mukaan pyykin lajitteluun, se sai jahdata sängyn alta sinne pujahtaneet sukat, ojensi mulle likaiset lautaset pöydältä tiskikonetta täyttäessä, oli siinä vierellä ojentamassa pussista perunoita kuorittavaksi ruokaa laittaessa yms. ja tietenkin lisäksi käytiin hiekkalaatikolla ja muutoinkin vietettiin aikaa niissä lapsen omissa hommissa. Ei se muksu siitä rikki mennyt kun oli kotitöissäkin "apuna". Enemminkin niin päin, että vähän vanhempana ei ollut ihan kädetön, ja jos omien töiden takia uhkasi ruuanlaitto viivästyä tai pyykkivuori kasaantua, poikaa saattoi pyytää apuun kun se osasi ne asiat jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän