Karvat pois pyykistä. Apua
Mulla on kolme koiraa ja pyykkikone jossa vaan 1000 kierroksen linkous. Kuivausrumpu hajosi ja koska olen syksyllä muuttamassa niin en viitsi tähän nyt uutta ostaa. Onko mitään keinoa millä saa pyykit karvattomiksi. Sisällä pakko kuivattaa. Ei auttanut vaahtomuovi eikä normi pesusieni. Tarraharja jatkuvassa käytössä ja imuroin joka päivä. Siltikin tuntuu että karvaa on tosi paljon kuivausrumpuaikaan verrattuna
Kommentit (7)
Uusi kuivausrumpu. Syksyyn on pitkä aika, ja sen voi sitten ottaa mukaan tai myydä.
Ei ole itsepalvelupesulaa näillä kulmilla :(
-ap
Mulla on 2 shelttiä ja en ole koskaan omistanut kuivausrumpua, ei mahdu mun kämppään sellaista. Tarrarullia kuluu hurjaa tahtia, varsinkin kun käytän paljon mustia vaatteita ja koirista lähtee paljon valkoista pitkää karvaa.
Mites taloyhtiön pesutupa? Melkein kaikissa on kuivuri. Pese pyykit kotona ja vie sinne.
Kaikki mahdollinen kokeiltu täällä, ja mäkin sanon, että uusi kuivausrumpu. Ehdit syksyyn mennessä kuorruttua karvapeitteeseen, ellet hanki.
Vierailija kirjoitti:
Mites taloyhtiön pesutupa? Melkein kaikissa on kuivuri. Pese pyykit kotona ja vie sinne.
Ei ole, eikä muutakaan tilaa jossa kuivata
Ap
Olin tulossa ehdottamaan kuivausrumpua, sillä se on ainoa, millä itse olen saanut karvat pois pyykeistä.
Onko teidän lähellänne mitään itsepalvelu-pesulaa?