Miksihän Jacko-fanit(?) puolustavat sitä näissä hyväksikäyttökohuissa?
Mikä tarve kenelläkään ulkopuolisella on puolustella sitä suurin piirtein kaikin mahdollisin keinoin? Eihän musiikkinsa ole näiden väitteiden kohteena vaan ihan muut asiat!
"Michael masturboi sängyllä maaten, ja hän halusi, että pyllistän häneen päin. Hän halusi katsella anustani. Muistan, että silmieni edessä oli Peter Pan -pahvi. Katsoin joko takanani masturboivaa Jacksonia tai Peter Pania, Robson muistelee dokumentissa järkyttäviä yksityiskohtia"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e5b6fba6-87e5-4172-8e45-4bfba3…
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en puolustelusta tiedä, hirveää juttuahan nuo ovat, mutta sitä en jaksa ymmärtää, että miksi asiaa enää puidaan julkisuudessa. Ymmärrän että traumat voivat nousta pintaan vasta aikuisena, mutta auttaako se oikeasti, että asiaa repostellaan julkisuudessa uudestaan ja uudestaan? Ja kun tekijä on kuollut, asiasta kärsivät vain syyttömät eli hänen lapsensa.
Hyvä jos auttaa, mutta jotenkin mielestäni väärä tapa.
Dokkarista oli tahallaan jätetty pois Wadenkin naissuhteet jotka sujuivat MJ esittelemän veljentyttären kanssa seukkaus läpi koko nuoruuden eli 10 v ja onnellisesti naimisiin eri naisen kanssa .. Että sensortin traumat ja eristäminen. MJ esitteli nuoret toisilleen.
Kaikki valheita.Raha kelpaa äijille. Ja typerykset juoksevat...
Todellakin koko nuoruuden, eli 8-vuotiaasta saakka seurusteli. Oikein Jacksonin suvun malliin.
8-vuotiaan pitäisi olla latenssivaiheessa, kehittyä kaikessa rauhassa eikä seurustella romanttisesti. Vaikka sitten olisi Michael esitellyt, ja eritoten silloin.
Mä en tiedä, kuka Jacksonia niin kiihkeästi puolustaisi, en ole seurannut niin tarkkaan. Mun mielestä kyseessä on vähintäänkin erikoinen henkilö, mutta onko hän pedofiili, en oikeasti osaa muodostaa mielipidettä tästä suuntaan tai toiseen. Kaikki on mahdollista. Jos uhrien kertomukset eivät olisi niin kyseenalaisia monessa kohdin, kallistuisin epäilemättä helposti uskomaan syyllisyyteen. Tämä taitaa olla asia, jossa totuus ei koskaan varmaan käy ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokivatkohan hänen "omat" poikansa saman kohtelun. Kauhistutti kun sillä vanhemmalla pojalla oli jo ihan pienenä vaaleaksi värjätyt hiukset. Vaaleat hiukset - ruskeat silmät, ehkä J lempiyhdistelmä.
En usko. Lapset ovat olleet järkyttyneitä tästä dokumentista.
Ei ole muuten kukaan lapsista tainnut kommentoida dokkaria. Pariskin sanoi, ettei se ole hänen tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en puolustelusta tiedä, hirveää juttuahan nuo ovat, mutta sitä en jaksa ymmärtää, että miksi asiaa enää puidaan julkisuudessa. Ymmärrän että traumat voivat nousta pintaan vasta aikuisena, mutta auttaako se oikeasti, että asiaa repostellaan julkisuudessa uudestaan ja uudestaan? Ja kun tekijä on kuollut, asiasta kärsivät vain syyttömät eli hänen lapsensa.
Dokkarista oli tahallaan jätetty pois Wadenkin naissuhteet jotka sujuivat MJ esittelemän veljentyttären kanssa seukkaus läpi koko nuoruuden eli 10 v ja onnellisesti naimisiin eri naisen kanssa .. Että sensortin traumat ja eristäminen. MJ esitteli nuoret toisilleen.
Todellakin koko nuoruuden, eli 8-vuotiaasta saakka seurusteli. Oikein Jacksonin suvun malliin.
8-vuotiaan pitäisi olla latenssivaiheessa, kehittyä kaikessa rauhassa eikä seurustella romanttisesti. Vaikka sitten olisi Michael esitellyt, ja eritoten silloin.
Kuule äläpä vääristele, MJ eistteli heidän nuorina ja he alkoivat seukaamaan normaalin ikäisinä ihan sitten. Mj ei eristänyt tuota valehteljaa yhtään mistään. Brandi Jackson kertoo itse miten homma meni:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokivatkohan hänen "omat" poikansa saman kohtelun. Kauhistutti kun sillä vanhemmalla pojalla oli jo ihan pienenä vaaleaksi värjätyt hiukset. Vaaleat hiukset - ruskeat silmät, ehkä J lempiyhdistelmä.
Ei ole muuten kukaan lapsista tainnut kommentoida dokkaria. Pariskin sanoi, ettei se ole hänen tehtävänsä.
ÄLÄ PUHU pazkaa: Paris on ottanut ärhäkästi kantaa dokumentin valehtelijoita vastaan, vaikkei meidän media ole tilanteen tasalla, minä tiedän :)
Meidän omat mediatalot tarvitsisivat pedosyynin nimenomaan. Siellä heiluu aika epämääräistä väkeä. Ei kiinnijääneet ole ainoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule äläpä vääristele, MJ eistteli heidän nuorina ja he alkoivat seukaamaan normaalin ikäisinä ihan sitten. Mj ei eristänyt tuota valehteljaa yhtään mistään. Brandi Jackson kertoo itse miten homma meni:
Anteeksi, tein tosiaan virheen. Se olikin 9-vuotiaana. Normaali ikä teilläpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ PUHU pazkaa: Paris on ottanut ärhäkästi kantaa dokumentin valehtelijoita vastaan, vaikkei meidän media ole tilanteen tasalla, minä tiedän :)
Ai kavereita olette ;)
Jacksonin ihailijoilla on ihmeellinen kyky tietää ja nähdä asioita, joita eivät voi tietää kuin samassa sängyssä olleet henkilöt.
Oli muuten mielenkiintoista lukea Jacksonin makuuhuoneen ja komeron erikoisista hälytysjärjestelmistä. Miksköhän komeroonkin piti laittaa monta lukkoa ja hälytyskelloa? Ja vierashuoneesta johon poikavieraat pantiin nukkumaan oli salainen käytävä Michaelin omaan huoneeseen.
Mutta lasten kanssa nukkumisen puolusteluun osallistuu?