Tunnusta! Mikä on suosikkieineksesi
Jokainenhan meistä tietää itse tehdyn kotiruoan arvon eikös juu, mutta tämä ketju on kuitenkin nyt omistettu eineksille: mitä einestä himoitset?
Minun ehdoton lempparini on Hovi Ruoan pyöreät lihapiirakat 😍 Ja toki Saarioisten jauhelihatäytteinen roiskeläppä tulikuumaksi lämmitettynä.
Kommentit (68)
Knorrin pussipastat. Himoitsen niitä joka päivä ja ohjat päästän irti kerran tai pari kuukaudessa :)
Kolmioleivät. Törkeä kilohinta ja olematon ravintosisältö, silti sorrun joskus.
Kivikylän gluteenittomat lihapullat.
Saarioisten maksalaatikko ja silakkalaatikko sekä Atrian Vegan pasanda
Pinaattilätyt. Paistan paloiteltuina, reilusti voissa, päälle vadelmahilloa, ah!
Tapolan mustamakkara puolukkahillolla.
Kokkikartanon pestopasta, tuunaan sen vielä makeilla miniluumutomaateilla.
Pirkan salami-kiviuunipakastepizza. Siinä on grillattua paprikaa, paljon juustoa ja rapea pohja. Rainbow'lla on vastaavanlainen pizza, mutta huonompi ja vähätäytteisempi (ja todennäköisesti vähän halvempi).
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lihapiirakat ja nakit, saarioisten maksalaatikko.
Kokkikartanon kalakeitto, se vähän kalliimpi versio niistä kahdesta.
Maksalaatikko rusinoilla on suosikkini.
Myös Dr. Oetkerin Vegetale-pizza ja pinaattilätyt maistuu. Mikroaterioista tykkään yhdestä aasialaistyylisestä broilerruoasta, jossa on papuja. En muista sen nimeä. Joskus tekee mieli aivan kauheasti meksikonpataa tai texmex-pataa.
Saarioisten rusinaton maksalaatikko, voisin syödä joka päivä!
Atrian Chicken Rogan Josh. Ihan tajuttoman hyvää. En osaa itse kokata mitään vastaavaa.
Falafel kebab, mutta nyt sitä ei oo enää näkynyt kaupassa, jossa yleensä käyn... minnehän mä joudun lähtemään sen perään...
Pirkka broileri parmesan pasta. Ihanaa ja suuri vuoka 650 g. Siita syö kolmekin kertaa. Kannattaa kokeilla, siihen tulee himo.
Saarioisten maksalaatikko rusinoilla