Kemiallinen koktaili unettomuuteen
-Melatoniini nopeavaikutteinen 7.5mg
-Melatoniini pitkävaikutteinen 5mg
-Zopinox 7.5mg
-Mirtazapin 7.5mg
-Xanax 2mg
-Atarax 15mg
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu jos ette ota lääkkeitä? Tuleeko teille fataali insomnia vai nukahtaisitteko jossain vaiheessa?
Valvon 3 vuorokautta ja löydän itseni suljetulta osastolta.
Mullapa on uniapnea ja laite siihen, uskalla ottaa mitään ettei hengitys lamaannu. Rytmi aivan sekasin ja nukun miten sattuu. Ketipinoria ja lyricaa on resptillä mut ei uskalla ottaa, toki se lyrica on kipuun.
Tunnin rauhoittava mindfulnessjoogasessio, jonka jälkeen juustovoileipä maitolasillisen kera. Lopuksi vielä melatoniini naamaan ja koirakaveri viereen nukkumaan.
Klo 21 Mirtatsapiini 7,5mg
Klo 23 melatoniini 3-4mg
Klo 23 tsolpidem 0,25-1tbl
Klo 24-01 nukahdan, herään pari kertaa yön aikana, jos stressiä, en nukahda uudestaan vaan saatan mennä 1,5h yöunilla töihin. Ennen oli stressaavampi työ ja elämäntilanne jolloin useita kertoja viikossa saatoin mennä kokonaan nukkumatta töihin.
Klo 6 herätys
Viikolla nukun max 5-6h yöunia, viikonloppuisin 8-9h.
Viikonloppuisin/vapaalla ei tsolpidemia. Tämä toiminut jo pitkään. Monenlaista kokeillut ja esim tenox ei tuntunut missään, ei vaikutusta nukkumiseen. Mitä väsyneempi olen sitä enemmän stressiä ja ylikierroksia ja nukkuminen vaikeutuu.
Huh, mulle onneksi riittää "vain" 50mg doxalia ja 6mg melatoniinia ja nukun suht hyvin. Ketipinor on myös kokeiltu, 100mg nukutti mutta olin tunteeton zombie päivällä..Mirtazapin sai aikaan aivan järkyttävän pöhnän ja 24/7 näläntunteen.
Unilääkkeet on myrkkyjä! Niistä saa vain keinotekoista unta ja jää pöhnäinen olo.
Ihmisaivot osaa kyllä nukkua luonnollisesti. Jättäkää ne mömmöt ja valvokaa niin kauan, että alkaa oikeasti väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Unilääkkeet on myrkkyjä! Niistä saa vain keinotekoista unta ja jää pöhnäinen olo.
Ihmisaivot osaa kyllä nukkua luonnollisesti. Jättäkää ne mömmöt ja valvokaa niin kauan, että alkaa oikeasti väsyttää.
:D Minä en saanut unta 4 vuorokauteen. Seurauksena suljetulle osastolle pöpilään kuukaudeksi. Rallatin lastenlauluja ja näin vihaisia ihmisiä sylkevän päälleni. Joten mieluiten otan lääkkeet ja nukun sitä ei niin luonnollista unta.
kyllä on