Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Quasimodohaaste: välittääkö kumppanisi sinusta oikeasti?

Vierailija
31.03.2019 |

Tällä vauvapalstalla aina jaksetaan kinata siitä että miehet valitsevat naisen ulkonäön vuoksi ja naiset valitsevat miehen rahan vuoksi. No, nyt sitten tuon kinastelun ultimaalinen haaste. Aivan sama oletko mies vai nainen, kysy itseltäsi: jos olisin Quasimodo niin pysyisikö kumppanini kanssani? Eli välittääkö sun kumppani todella SINUSTA eikä vain ulkonäöstä tai rahasta tai seksistä tai lasten hankkimisesta tai omakotitalosta tai mistälie muusta mitä kumppanilta usein toivotaankaan.
Ei sinun välttämättä tarvitse ajatella että olisit tasan tarkkaan kuin Notre Damen kellonsoittaja. Kuitenkin, olisit todella ruma, koditon, rahaton, hyljeksitty, inhottu, kaikkien hylkäämä. Ei mitään mahdollisuuksia nousta tässä yhteiskunnassa, tulisit aina olemaan hylkiö. Pysyisikö sun kumppani kanssasi?
Onko sulla koskaan ollut kumppania joka olisi pysynyt sun kanssa jos olisit Quasimodo?
Olisitko Quasimodona koskaan edes voinut löytää ainuttakaan kumppania?
...
Mun vastaus näihin kysymyksiin: EI. Kaikki mun kumppanit on vain halunneet multa jotain. Mun kumppanit ei oo välittäneet musta. Jostain kumman syystä minä sitten olin mukamas se suuri pahantekijä kun lopetin ne suhteet. Mutta eihän sellainen edes ole ihmissuhde missä toista vain käytetään välineenä jonkin asian saamiseen. Se on välinesuhde. Nykyään olen mieluummin yksin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Itse asiassa on. Ollut.

Vierailija
2/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana piristys viikonlopun päätteeksi. Just tätä mä kaipasinkin.

Kenties mieluummin ajattelen että olisin Frankensteinin hirviö. Kai sekin kelpaa. Pysyisikö mun kumppani silloin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Hulcen ääninäyttelemä Quasimodohan on sexy. Metsään meni.

Vierailija
4/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee ohi

Vierailija
5/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kannattaa olla hirviömäisen ruma keppikerjäläinen. Sitten jos löytyy kumppani niin todennäköisemmin kyse on rakkaudesta eikä hyväksikäytöstä. Voi kuinka säälinkään rikkaita kauniita ihmisiä kun he eivät voi koskaan löytää rakkautta!

Vierailija
6/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttäisin Quasimodolta niin mun vanhemmat olis jättänyt mut jonnekin kirkon portaille kun olin vauva. Kunpa olisivat jättäneet. Orpokodissa kasvaminen olisi ollut paljon parempi kuin mun vanhempien luona kasvaminen.

Siis kysy itseltäsi: olisko sun vanhemmat antanut sut pois jos olisit vauvana näyttänyt Quasimodolta? Tarkoittaa siis sitä että välittikö sun vanhemmat susta oikeasti.

Vierailija
7/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Itse asiassa on. Ollut.

Vau. Olet aivan uskomattoman mielettömän onnekas ihminen. Tai siis olit. Sääli kun ei ole enää.

Vierailija
8/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Hulcen ääninäyttelemä Quasimodohan on sexy. Metsään meni.

Disney pilaa kaiken.

Vierailija
9/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen sairastanut vakavasti, ensin laihtunut ja sitten lihonut kymmeniä kiloja ja menettänyt tukkani. Nuorelle naiselle se oli aikanaan kova paikka, mutta niin vain mies pysyi rinnalla ja jaksoi lohduttaa. Vuodet eivät varsinaisesti ole olleet helliä kummallekaan, mutta se on vain pintaa. Sisin ratkaisee.

Vierailija
10/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ajattele asiaa toisin päin. Löytyykö itsestäsi niin syvästi rakastava sydän, että olisit valmis hyväksymään joltain toiselta ihmiseltä ihan mitä tahansa ilman, että lähtisit menemään?

Vierailija
11/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tapoin ketjun, kun kysyin oikean kysymyksen.

t. edellinen

Vierailija
12/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aloitus. Mutta valitettavasti en osaa vastata. Mulla ei koskaan ollut kumppania. Vielä.

Vierailija
13/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että jos mä olisin joku haiseva vastenmielinen ja ruma nolla niin olisiko mun puoliso sen olennon kanssa jos se olento ois kuitenkin niinku jotenkin mä?

Aika hyvä kysymys... not.

Vierailija
14/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana piristys viikonlopun päätteeksi. Just tätä mä kaipasinkin.

Kenties mieluummin ajattelen että olisin Frankensteinin hirviö. Kai sekin kelpaa. Pysyisikö mun kumppani silloin...

Frankensteinin hirviö oli vielä pahempi kuin Quasimodo mm siksi että Frankenstein oli jopa sur mannut ihmisiä, joskin ei omasta halustaan. Quasimodon kanssa olisi voinut olla todella köyhä mutta onnellinen. Frankensteinin kanssa elämä olisi ollut rankempaa ja vaikeampaa, suorastaan kamppailua.

Vierailija
15/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että jos mä olisin joku haiseva vastenmielinen ja ruma nolla niin olisiko mun puoliso sen olennon kanssa jos se olento ois kuitenkin niinku jotenkin mä?

Aika hyvä kysymys... not.

Kyllähän sinä oletkin ilmeisesti erittäin vastenmielinen. Ja silti puolisosi on kanssasi. Sait vastauksesi.

Vierailija
16/16 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti (?) myös luonne ratkaisee aika paljon.

Mikäli ulkoisesti "Quasimodo" on myös katkera, iloton, jokapaikan ankeuttaja... peli on menetetty.

Natillää naamalla (ja rungolla) voi pelastaa paljon, tämä tietysti kunnes rupsahtaa tai kumppani kyllästyy ainaiseen valitukseen.

Quasimodo hyvällä luonteella taas voi olla korvaamaton.

Nyt se kysymys on siis voiko olla elämäniloinen ja ruma, kaikkien hyljeksimä, vai katkeroituuko siinä viimeistään teininä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän