Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N. 40v vaimot, sytyttekö pitkässä liitossa

Vierailija
31.03.2019 |

vielä epäseksikkäistä miehistänne? Vai onko se vain välttämätön paha rauhan säilyttämiseksi? Rehellisiä vastauksia yli 15v parisuhteista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn. Mies ei ole millään muotoa epäseksikäs. Hän on komea ja hyväkuntoinen, pukeutuu hyvin jne. Mutta ennen kaikkea mies on vuosien myötä opetellut tietämään mistä pidän, saa mut kuumaksi muutamalla hipaisulla. Huolehtii mun nautinnosta ja ottaa oman nautintonsa myös.

Osaa myös lukea minua niin että ei lähesty niissä aikeissa jos huomaa minulla olevan jonkun tärkeän homman meneillään.

Seksielämä on vaan parantunut näinä kaikkina 19 vuotena. Ei suorituksia vaan silkkaa nautintoa.

Vierailija
2/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kohdistettu vaimoille, joilla Ei ole seksikäs puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se seksikkyyshän on katsojan silmissä! Kuka epäseksikkäästä, ilkeästä ja välinpitämättömästä sohvaperunasta syttyisi? Mytta se oma mussu on ihana napupala vielä 30-v yhteisen vuoden jälkeenkin, vaikka olisi kalsareissa sohvalla.

Vierailija
4/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti pidän kyllä miestäni seksikkäänä vaikka hän ei ulkoisesti sitä olisikaan. Mielenlaatu ja taidot ratkaisee. Itseasiassa tavatessamme mies ei ollut ollenkaan noin hyvännäköinen ulkoisesti. Huomattavasti lihavampi ja sellainen perusmitäänsanomattoman näköinen. Kuitenkin silloin jo hauska, älykäs ja sanavalmis. Ja sängyssä Ah niin opinhaluinen ja valmis miellyttämään...

T: nro 1

Vierailija
5/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syty mahamiehestäni.

Vierailija
6/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn, tosin mun mies on mun silmissäni seksikäs. Parrakas, raamikas pitkätukka, hyvä rakastaja, puoliso ja isä.

Vierailija
7/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ällöttää minua enimmäkseen.

Vierailija
8/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syty enää, mutta ei hänkään minusta.

Vierailija
9/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän outo kysymyksenasettelu. Kuka nyt ylipäätään tuntisi himoa sellaista kohtaan, jota pitäisi epäseksikkäänä. Seksikkyyden määrittelee jokainen nainen itse ja eri naiset pitävät eri asioita seksikkäänä. Tässä siis kysytään, että suostutko pelkäksi toisen tarpeiden tyydyttäjäksi, vaikka itseä ei huvita. Sellainen on raiskausta tai henkistä väkivaltaa.

Vierailija
10/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ihana ja komea hyväkroppainen mies ja kyllä sytyn hänen kanssaan nopeasti. Myös mieheni on valmis samantien kun illalla hänen viereensä menen.

Tykkäämme olla toistemme kanssa ja tänä viikonloppunakin olemme olleet ihan kahdestaan tunteja. Lapsemme ovat jo teinejä ja parisuhdetta on takana 22 vuotta.

Vierailija
11/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn ja pidän miestäni seksikkäänä. Meidän seksielämämme on vain parantunut vuosi vuodelta. Mies on muutenkin ihana ja rakas.

Vierailija
12/12 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn, mutta vaimonsa ei ole syttynyt vuosiin, liekö koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän