Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä konkreettisesti on huono seksi

Vierailija
31.03.2019 |

Se kun vilahtelee täällä, mutta ilman täsmällistä määrittelyä, niin mitä se yksityiskohtaisesti on?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat tuli mieleen:

- seksi ilman lämmittelyä. Pantaisko? Ja sitten aletaan panna ilman mitään tunnelmaa.

- seksi ilman suutelua. Ei läheisyyttä.

- sekuntimuna. Yhtä tyhjän kanssa.

- seksi = yhdyntä. Ei muuta ja minä en saa mitään.

Haluan seksiltä ennenkaikkea läheisyyttä ja läheisyys taas johtaa seksiin joku toinen hetki. Se on positiivinen kierre, jonka toivoisin miesten ymmärtävän. Vielä ei ole semmoista miestä tullut vastaan ja alan jo luopua toivosta.

Vierailija
62/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat tuli mieleen:

- seksi ilman lämmittelyä. Pantaisko? Ja sitten aletaan panna ilman mitään tunnelmaa.

- seksi ilman suutelua. Ei läheisyyttä.

- sekuntimuna. Yhtä tyhjän kanssa.

- seksi = yhdyntä. Ei muuta ja minä en saa mitään.

Haluan seksiltä ennenkaikkea läheisyyttä ja läheisyys taas johtaa seksiin joku toinen hetki. Se on positiivinen kierre, jonka toivoisin miesten ymmärtävän. Vielä ei ole semmoista miestä tullut vastaan ja alan jo luopua toivosta.

Sä vaan jostain syystä vedät tuollaisia miehiä puoleesi.

Näytätkö maksulliselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekuntimunia on, mutta tuo on todella noloa syyttelyä. Opettelepa itse, miten miehen laukeamisen aikaa voi pidentää. Jos vaadit koko ajan, voi yritys suorittaa täydellisesti olla syy siihen, että sekuntimuna. Asenteesi voi aiheuttaa tuossa tapauksessa myös impotenssia. Mutta onnea tiellesi. t. N43

Vierailija
64/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekuntimunia on, mutta tuo on todella noloa syyttelyä. Opettelepa itse, miten miehen laukeamisen aikaa voi pidentää. Jos vaadit koko ajan, voi yritys suorittaa täydellisesti olla syy siihen, että sekuntimuna. Asenteesi voi aiheuttaa tuossa tapauksessa myös impotenssia. Mutta onnea tiellesi. t. N43

Vai pitäisinaisen opetella pitkittämään miehen nautintoa; naisen joka itse ei saisi mitään itselleen! Jopas on tekstiä, voi tulla muuten vaikka impotenssia, jos vaatii mieheltä nautintoa. Nyt en usko lukemaani, vaikka näenkin sen.

Vierailija
65/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa-s? Kun itse en ko.asiaa mitenkään noin yltiö negatiivisen seksuaalisesti ajattele. Ei kait tarvitse 'harrastaa' mitään tollaisia tylsän'elämän piristyksiä'. Ei kai kenenkään? En usko ainakaan huonoon seksiin.

Vierailija
66/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai pitäisinaisen opetella pitkittämään miehen nautintoa; naisen joka itse ei saisi mitään itselleen! Jopas on tekstiä, voi tulla muuten vaikka impotenssia, jos vaatii mieheltä nautintoa. Nyt en usko lukemaani, vaikka näenkin sen.

Naisen tarvii vaan käydä selälleen ja levittää jalkansa. Mies sitten hoitaa loput. 

Mutta pääasia, että molemmat nauttii. Sekä mies että muna. Sun kanssa ei nauti kumpakaan.

Vierailija
67/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kivointa, kun parisuhteessa opetellaan molemmat tekemään toinen toisilleen mahdollisimman hyvää. Ei siinä kumpikaan ole yhtään sen enempää velvollinen seksitaitoja opettelemaan kuin toinenkaan. Se tulee ihan luonnostaan halusta nauttia yhdessä, ja jos ei tule, niin ongelma ei korjaannu sillä, että toista käskytetään kunnes oppii.

Mä en kai vaan ymmärrä millaisissa suhteissa ihmiset joutuvat vähiä päiviään kuluttamaan, jos suhteen seksitermistöön kuuluu vaatiminen, velvollisuudet, käskeminen, kaupankäynti jne.

Vierailija
68/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on huonoa, jos miehen fokus on omassa suorituksessa (niin että tuskin huomaa minunkin olevan paikalla) ja haluaa että olen mahdollisimman liikkumatta, jotta hän saa itselleen mieluisimman tuntuman.

Vierailija
69/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kivointa, kun parisuhteessa opetellaan molemmat tekemään toinen toisilleen mahdollisimman hyvää. Ei siinä kumpikaan ole yhtään sen enempää velvollinen seksitaitoja opettelemaan kuin toinenkaan. Se tulee ihan luonnostaan halusta nauttia yhdessä, ja jos ei tule, niin ongelma ei korjaannu sillä, että toista käskytetään kunnes oppii.

Mä en kai vaan ymmärrä millaisissa suhteissa ihmiset joutuvat vähiä päiviään kuluttamaan, jos suhteen seksitermistöön kuuluu vaatiminen, velvollisuudet, käskeminen, kaupankäynti jne.

Monessa keskustelussa täällä on puhuttu kuinka kummallakin aviopuolisolla on velvollisuus antaa toiselle silloin kun toisten tekee mieli. Ilmeisesti olen vähemmistössä, mutta en ikinä, ikinä haluaisi seksiä puolisoltani jos hän tekisi sen velvollisuudesta. Mieluummin vaikka kokonaan ilman. Sama koskee mitä seksin aikana tehdään, minulta menee kaikki halut jos toinen tekee jotain hänelle epämieluisaa asiaa vain siksi että minä vaadin. Seksi voi olla hyvää vain jos molemmat ovat siinä oikeasti omasta halustaan mukana.

Vierailija
70/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys, kun puhutaan tautiriskistä. Jos uusi, käytännössä tuntematon ihminen ei suostu kondomin käyttöön, saa jäädä ilman.

Kenenkään terveydellä ei leikitä.

Vierailija
71/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntäkeskeisyys.

Jos seksi loppuu miehen laukeamiseen, siis toki jos seksiä on pidempään jo tuon tapahtuessa harrastettu ja molemmat ovat tyytyväisiä, niin silloin toki ok. Mutta jos se tapahtuu lähes heti ja sitten mies vaan painuu suihkuun, niin on huonoa seksiä. Jos siis tietää olevansa tyyppiä, jonka kiinnostus seksiin loppuu pidemmäksi aikaa laukeamisen jälkeen, niin kannattaisia varmistaa, että kumppanilla on ollut kivaa, ennen kuin se tapahtuu.

Ei kuunnella toisen toiveita ja ohjeita. Minä pidän rajummista otteista seksissä, mutta klitoris on hyvin herkkä minulla, jolloin sitä pitää koskettaa eri kevyemmin. Tämä esimerkiksi on monelle miehelle vaikea ymmärtää. Tai yhdellä tutulla on todella herkät nännit, nii silti jatkuvasti joutuu muistuttamaan miestään, ettei pure häntä nänneistä.

Ymmärrän ettei aina voi heti tietää tai pitkän ajan päästä muistaa, mutta sitten pitäisi kommunikoida ja jos kehonkielen tulkinta on hankalaa, niin sitten puhumalla. Itse muistan kerran saaneeni yhdeltä tyypiltä mahtavia ohjeita suihinottoon, jota käytin seuraavissa suhteissa hyvin onnistuneesti. Nyt kun olen pidempään ollut suhteessa missä ei penistä ole, niin en muista enää mitään niistä.

Vierailija
72/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kirjoitti että huonoa seksiä jos loppuu miehen laukeamiseen. Lisäisin vielä että on huonoa myös sillon jos paneminen alkaa heti kun mies saa erektion. Jos mies ei vaivaudu lämmittelemään naista millään tavalla. Joutuu menemään pelkällä liukkarilla. Sellainen seksi sattuu.

Vierailija
73/73 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällähän moneen kertaa joku kirjoittanut, ettei väliä muusta, kunhan mies ja muna nauttivat. Joten sama se miltä naisesta tuntuu, vaikka sattuis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi