Onko puolisosi koskaan arvostellut ulkonäköäsi?
Kysymys otsikossa, kiinnostaisi muiden suhteista tämä tietää.
Kommentit (20)
Ei ole, jos arvostelisi, niin arvostelisin tietty takaisin..
Ei kukaan oo arvostellut ulkonäköäni 🤷
Ne on kaikkki kuollu. Kuoli syy virallisten lausuntojeeen mukaan tajunnnan räjäyttävä orgasmi.
Ukkoni sanoi minua mätisäkiksi. Hän on nykyään eksä, enkä ole enää pulska.
Ei negatiivista mutta ei myöskään positiivista.
Onpas outo kysymys. Eiköhän kaikki arvostele puolisoa, sillä sekä negatiiviset että positiiviset kommentit ovat arvostelua.
Ex arvosteli, mm:
-epänaisellinen
-huono kampaus
-typerät vaatteet
-typerät korut
-huonot tissit
-huono tyyli kaikinpuolin
-huono "alapää" (en muista tarkkaa termiä)
-väärät vaatteet aina ko. tilaisuuteen
-epähehkeä
-epäviehättävä
-pyöreä vääristä paikoista (olin 160/50)
Nykyinen sanonut kaikesta näistä vain hyvin myönteistä.
Jokainen mies, jonka kanssa olen ollut suhteessa, on alkanut arvostella ulkonäköä ennemmin tai myöhemmin. Liehittelyvaiheessa kehuja kaikilta tuli loppumattomiin mutta suhteen myötä alkoi arvostelu. Yleensä eniten siitä, että voisin olla laihempi. Olen normaalipainoinen mutta vartaloni on naisellinen eli lantio leveähkö ja E-kupin rinnat eli toki voisin olla laihempi.
Huolehdin suhteiden aikana itsestäni, kuntoilin, pukeudun naisellisesti, meikkaan, pitkähköt vaaleat hiukset. Nyttemmin olen kyllästynyt tähän arvioitavana olemiseen, joten en enää lähde mihinkään ihmissuhteeseen, koska ne tuntuvat noudattavan tätä samaa kaavaa.
Arvosteli kampaustani ja sanoi tyyliäni maskuliiniseksi. Kerran lipsautti, että mulla on isompi maha kuin ennen, mutta se oli aikoihin, jolloin hän neuroottisesti pelkäsi mun olevan raskaana.
Ei ole arvostellut. Kehunut kyllä on. Yhdessä 15 vuotta.
Olen seurustellut useamman suomalaisen miehen kanssa ja jokainen niistä on ennen pitkää aloittanut haukkumisen ja alistamisen. Nyt viimeset 12 vuotta ollut venäläinen mies, joka jaksaa edelleen kehua mua joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Entä saatteko kuulla kehuja?
Aika moni ihmettelee ikääni. Olen 62-vuotias ja itse voisin ajatella peilikuvani perusteella olevani korkeintaan 5-kymppinen.
Kauniit kasvot ja ei ryppyjä. Olen aina vältellyt aurinkoa.
Ei ole sanonut mitään negatiivistä.
Puolisot (so. miehet) aloittavat pääsääntöisesti ulkonäön arvostelun, vaikka ei heissä itsessäkään aina ole kehumista.
Omat kumppanit ovat olleet n. 8 - 15 vuotta vanhempia. Varmaan heidän olisi ollut syytä hakeutua väh. 20 vuotta nuorempaan seuraan. Olisikohan sellainen kelvannut?
Painosta on huomauteltu, vaikka olen aina ollut normaalipainoinen ja jopa hoikahko.
Muuan ex oli selvästi tyytymätön ulkonäkööni ja osoitti tämän pienillä vihjauksilla ja piikittelyllä, vaikka ei suoraan haukkunutkaan. Kuulemma naamani punoitti ja ilmeeni olivat huvittavia, jne.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ainoan kerran: esikoista odottaessani viikolla 38 olisin ollut seksiä vailla, mies lipsautti ettei raskaana oleva nainen ole loputtoman kiihottava näky. Oikeassahan mies oli, ei tuntunutkaan erityisen hehkeältä mutta loukkaannuin verisesti, ihan itse hän oli minut siihen tilaan saattanut.
Jätä se sika.
Itse panin vaimoani mielihyvin molempien raskauksien aikana, oli mielestäni tosi seksikäs (siis on toki muutenkin). Mutta ehkä olenkin jonkin luokan pervo. :)
Vierailija kirjoitti:
Puolisot (so. miehet) aloittavat pääsääntöisesti ulkonäön arvostelun, vaikka ei heissä itsessäkään aina ole kehumista.
Omat kumppanit ovat olleet n. 8 - 15 vuotta vanhempia. Varmaan heidän olisi ollut syytä hakeutua väh. 20 vuotta nuorempaan seuraan. Olisikohan sellainen kelvannut?
Tuo on yleinen ilmiö. Huonotasoiset miehet kelpuuttavat ensimmäisen vastaantulevan naisen, sitten tajuavat ettei nainen vastaakaan ihannetta ja arvostelu alkaa. Se alkaa pienellä piikittelyllä ja vitsailulla, vähitellen kuvaan tulee mukaan toisiin naisiin vertailua ja suoranaista haukkumista. Olen itsekin sellainen rumilus, jonka joku on joskus "kelpuuttanut". Tuntuu varsin kurjalta olla se, johon huonoitsetuntoinen mies purkaa kaiken turhautumisensa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ainoan kerran: esikoista odottaessani viikolla 38 olisin ollut seksiä vailla, mies lipsautti ettei raskaana oleva nainen ole loputtoman kiihottava näky. Oikeassahan mies oli, ei tuntunutkaan erityisen hehkeältä mutta loukkaannuin verisesti, ihan itse hän oli minut siihen tilaan saattanut.
Ja sinulla ei ollut siihen tilaan mitään osaa eikä arpaa? Raiskaamallako se sinut raskaaksi sai?