Muistatteko vielä Flipperi & Lopaka Suomitunen?
Kommentit (12)
Toi on niin hirveetä,e tten ikinä pysty kuuntelemaan loppuun asti. Ja tää on ihan teeveesssä näytetty. Missä mahtoi olla laaduntarkastus? Toi on jo rikollista. Joku karaoke kaljapieruissa laitettu ölisemään nuotin vierestä. XD
Lapset on jo täysi-ikäisiä ja tälle Flipper-laululle nauretaan vieläkin välillä. Maailmankaikkauden huonoin laulaja.
Laulajalla on ihan kaunis heleä ääni, mut ei se kyllä osaa mitenkään käyttää sitä. Kauanko tän biisin tekoon meni? 10 minuuttia?
Öö no ihan ammattilaulaja kyl oon.
T. Tunnussävelmän solisti Sirpa
Tästä taisi Tuksun laulu-ura alkaa.
Ei ole laulajan vika vaan kyllästyneen säveltäjän vika.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki tuntuu vajoavan "Flipper!" Ja maailma tuntuu hajoavan "Flipper!" AHAHAHAHAHAHAHAA tää on kyllä jäätävä! :D:D
Itse olen ollut kuulevani "Nipa" Flipperin sijaan.
Englanninkielisessä versiossa on paljon parempi laulaja. Suomenkielisessä versiossa laulaja kuulostaa siltä kuin karaokebaarissa olisi laulanut.
Viisi vuotta sittenhän meille paljastuikin, ketkä dubbasi nämä mestariteokset. Pauli Talikka sieltä ainakin paljastui, ja hän ainakin myönsi olevansa Flipperin tai Lopakan ääninäyttelijä. Wikipediassa on kyllä lueteltu muutkin ääninäyttelijät, mutta se on sitten epäselvää, onko ne paikkansa pitäviä Talikkaa lukuun ottamatta vai onko joku ahkerasti penkonut tietoa Agapiosta.
Klassikko! Samoin kuin My Little Ponyn ja Digimonin tunnarit.
Vierailija kirjoitti:
Nipa Normaali oli samaa tasoa.
Minusta tuon animaatio dubbaus oli ihan ok, mitä suomenkielisiä jaksoja etsiskelin Youtubesta. Ei sentään tunnarin laulaja kuulosta siltä kuin laulaisi karaoketa muutaman oluen jälkeen saati se, että joukko parikymppisiä oli dubbaamassa nälkäpalkalla.
Kun kaikki tuntuu vajoavan "Flipper!" Ja maailma tuntuu hajoavan "Flipper!" AHAHAHAHAHAHAHAA tää on kyllä jäätävä! :D:D