Oletko ollut loisen/lokin hyysääjä? Miten pääsit siitä roolista?
Lisäkysymyksenä: mikä on ammattisi? Olen itse hoitaja, ja minulla oli jo teininä tapana hyysätä reitille osuneet aikuislapset. He olivat paatuneita toisten hyödyntäjiä, ja jotkut käsittääkseni ovat yhä.
Itse lopetin sen lyhyehkön tapahtumasarjan jälkeen kuin seinään. Opettelin tasapainoisia ihmissuhteita, ja olen sillä tiellä jatkanut.
Kommentit (13)
Poistuuko ketju, jos uusia aloituksia pukkaa tiuhaan?
Hyysäsin ja maksoin narkkarisiskoni viitisen vuotta sitten pikavippejä neljän tonnin edestä, kunnes tajusin rahan menevän aineisiin ja että hän päätyisi ulosottoon joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Nykyisin voin viedä hänelle ruokaa mutta en anna rahaa.
Olen siivooja, siskoni on edelleen narkomaani.
Vierailija kirjoitti:
Hyysäsin ja maksoin narkkarisiskoni viitisen vuotta sitten pikavippejä neljän tonnin edestä, kunnes tajusin rahan menevän aineisiin ja että hän päätyisi ulosottoon joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Nykyisin voin viedä hänelle ruokaa mutta en anna rahaa.
Olen siivooja, siskoni on edelleen narkomaani.
Nostan hattua kumminkin, että lopetit "mahdollistajana" toimimisen! Ap
Tiedän tapauksia, joissa on kyse kaverikaksikosta, jossa toinen on pelkästään laiska, ei edes narkkari tms. addikti.
Kyllä. Oma miesystävä. Eroa teen. Olen siivooja.
Minusta tuntuu, että osa lokeista hyödyntää koko ystäväpiirinsä hyväntahtoisuutta. Jossain vaiheessa hyvä tahto alkaa näyttää typeryydeltä!
Minulla on ihan lain mukaan elatusvelvollisuus vaimoa ja lapsia kohtaan. Mielelläni sen teen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oma miesystävä. Eroa teen. Olen siivooja.
Siivooja, myös kirjaimellisesti, otaksun.
Voi olla että nuorena olisin ollut ihminen joka hyysää myös parisuhteessa jos kumppani siihen olisi mahdollisuuden antanut. Hoivavietti varmasti jossain mielessä ajoi hoivatyöhön mutta viimmeistään työ on opettanut sen että ketään ei pidä ruveta hyysäämään ja holhoamaan.
Ei sitä huonona pidetä. Että on lapsia paljon.
Se on vain näiden la pse ttomien ku si päi den suusta kuultua val hetta.
Olen ja nyt haluan vain elää yksin ja täsmälleen niin kuin itse haluan. On vain tehtävä päätös, että nyt loppui.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja nyt haluan vain elää yksin ja täsmälleen niin kuin itse haluan. On vain tehtävä päätös, että nyt loppui.
Muunkinlaisia kuin hyysättäviä saattaisi löytyä?
Saa vastata, vaikkei olisi päässyt irti. Kiinnostaa myös tuo ammattikysymys. Millaisia ihmissuhteesi ovat nykyisin? Ap