Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea ymmärtää aikuisia ihmisiä, jotka pyrkivät manipuloimaan toisia

Vierailija
30.03.2019 |

Joo, tavallaan ymmärrän, jos on jostain vakavammasta asiasta kyse, vaikka työstä tai jostain päämäärän saavuttamisesta, mistä tässä ei ole. kuvio on nimittäin seuraava: käyn ratsastuskoululla tunneilla. Käyn myös eräällä toisella tallilla liikuttamassa erään ihmisen hevosia. Nyt on käynyt niin, että ratsastuksenopettajani puhuu mulle ikäviä asioita tästä ihmisestä ja hänen hevosistaan. Minä en halua keskustella toisten ihmisten hevosista tai muista heidän asioistaan jonkun ulkopuolisen tahon kanssa, joten olen sitten vastaillut jotain ympäripyöreää. Näitä kertoja on kuitenkin ollut niin monta, että minusta alkaa tuntua, että kyseessä on yritys manipuloida minua.

Ihan aikuisia ihmisiä ollaan, joten ihmetyttää suuresti. En ymmärrä tällaista käytöstä ollenkaan. Ilmeisesti tämä r-opettajani haluaisi olla minun silmissäni jotenkin ainoa auktoriteetti hevosten suhteen, mutta miksi ihmeessä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuut tänne manipuloimaan? Opettele pitämään puolesi.

Älä ole uhri.

Vierailija
2/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää omaan arvoonsa, siis älä ruoki manipuloijaa.

Omista epävarmuuksista se kumpuaa, jos ihminen muuten vain haluaa toisille pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole uhri.

En nty ihan ymmärtänyt purkaustasi. Minkä uhri olen?

Ap

Vierailija
4/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää omaan arvoonsa, siis älä ruoki manipuloijaa.

Omista epävarmuuksista se kumpuaa, jos ihminen muuten vain haluaa toisille pahaa.

Joo, en tietenkään ruoki, mutta on niin tosi vaikea ymmärtää, miksi häntä ylipäätään kiinnostaa se, mitä ja kenen harrastelen. 

Kunnioitan häntä ammattilaisena ja olen tähän asti pitänyt ihan mukavana ihmisenä, mutta alkaa jotenkin ymmärrys loppua tähän. Ja pakko mun on varmaan jossain vaiheessa sanoa ihan suoraan, ellei tää lopu. Ikävää vaan, kun en itse halua mitään pahoja välejä kehenkään.

Ap

Vierailija
5/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäise suoraan tai epäsuorasti mikä juttelujen tarkoitus on. Olet voinut ymmärtää jotain väärinkin. Mutta siis maailma ei ole täydellinen, pitää oppia kestämään hankalia tilanteita, ihmisiä ja tapahtumia.

Vierailija
6/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole uhri.

Ap ei manipuloi vaan kysyy neuvoa. 

Vierailija
7/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysäise suoraan tai epäsuorasti mikä juttelujen tarkoitus on. Olet voinut ymmärtää jotain väärinkin. Mutta siis maailma ei ole täydellinen, pitää oppia kestämään hankalia tilanteita, ihmisiä ja tapahtumia.

Mä sanon kyllä suoraan jossain vaiheessa. En pelkää suoraan puhumista, mutta en toisaalta ole konfliktihakuinen. Joo, maailma ei toki ole täydellinen, mutta minusta tällaiset kuviot ovat vain äärimmäisen kummallisia, enkä ole niihin elämässäni ihan hirveästi törmännyt. Propsit tästä kivoille kavereilleni. Ehkä niin, että mä oon aina vetäytynyt manipulatiivisistä ihmisistä, mutta tässä kuviossa kyse on harrastuksen ohjaajasta.

Ap

Vierailija
8/8 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole uhri.

Ap ei manipuloi vaan kysyy neuvoa. 

En mä oikeastaan kysy neuvoakaan, vaan ihmettelen ja avaudun.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi