Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi vapaaehtoisesti asua Suomessa?

Vierailija
30.03.2019 |

Kaikki täällä on niin masentavaa.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tänne tulijoita, jopa ihan kutsumattomiakin. Ja kielteisestä oleskelupäätöksestä huolimatta eivät suostu häipymään.

Eli kyllä täällä jokin vetovoima sitten on.

Vierailija
2/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mutta ei ole helppoa lähteä poiskaan kun ei tunne ketään mistään muista maista eikä siellä olisi sitten mitään turvaverkkoja. Tämä olisi pitänyt tehdä jo tosi nuorena jolloin vielä jaksoi tutustua muihin ja olla sosiaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ole. Täällä voit tehdä mitä vain. suurimmassa osassa et. Samoin suomen passi on maailman paras eli pääset minne vain jos et viihdy.

Vierailija
4/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon onnellinen täällä enkä luule että ruoho onnvihreämpää aidan toisella puolella. Olisit onneton Misä vaan

Vierailija
5/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mutta ei ole helppoa lähteä poiskaan kun ei tunne ketään mistään muista maista eikä siellä olisi sitten mitään turvaverkkoja. Tämä olisi pitänyt tehdä jo tosi nuorena jolloin vielä jaksoi tutustua muihin ja olla sosiaalinen.

Kyllä sitä aina jotenkin johonkuhun tutustuu, ihan varmasti. Aina on mahdollisuus paeta Suomesta!

Ap

Vierailija
6/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa itseäni kerättyä sen verran että voisin lähteä muualle, edes katsomaan löytäisinkö sieltä syyn elää. 

Jos en niin ehkä voisin edes viimein tehdä sen päätöksen että elämä on turhaa.

Tällä hetkellä olen liian masentunut yrittämään isoa elämänmuutosta, joten olen aika puun ja kuoren välissä.

Vierailija
7/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mihin muuallekaan sitä lähtisi. Olen onneton Suomessa, mutta ehkä olisin onneton myös jossain muualla.

Vierailija
8/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon onnellinen täällä enkä luule että ruoho onnvihreämpää aidan toisella puolella. Olisit onneton Misä vaan

Täällä ole edes ruohoa!

Ap

Vierailija
9/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn sitä paremmin, mitä enemmän koen ja näen muuta maailmaa.

T. Täti

Vierailija
10/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa itseäni kerättyä sen verran että voisin lähteä muualle, edes katsomaan löytäisinkö sieltä syyn elää. 

Tällä hetkellä olen liian masentunut yrittämään isoa elämänmuutosta, joten olen aika puun ja kuoren välissä.

Mulla on ihan sama. Pelottaa sekin, ettei viihdy muualla. Yksinäisyyttä en pelkää, koska en ole missään ollut niin yksinäinen kuin Suomessa, maailman "onnellisemmassa" maassa.

Vierailija
11/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risukasan ulkopuolelle paistaa aurinko! Tsemppiä, kannattaa ehdottomasti lähteä käymään jossain muualla

Ap

Vierailija
12/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mihin muuallekaan sitä lähtisi. Olen onneton Suomessa, mutta ehkä olisin onneton myös jossain muualla.

Siellä muualla olisi ainakin yksi asia hyvin; ei olisi Suomessa! :)

Ap

Vierailija
13/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan sama. Pelottaa sekin, ettei viihdy muualla. Yksinäisyyttä en pelkää, koska en ole missään ollut niin yksinäinen kuin Suomessa, maailman "onnellisemmassa" maassa.

Naurattaa kyllä tuo ”maailman onnellisin maa” -juttu. Huhhuh!

Vierailija
14/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvit: ) (

Lihavuus: ( )

Vierailija
15/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. En viihdy täälläkään, mutta tämä kurjuus on ainakin tuttua siinä missä sen uuden paikan mahdollinen kurjuus olisi vierasta, joten yksi uusi stressaava asia lisää.

Vierailija
16/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä kauheaa asua turvallisessa maassa, jossa on puhdas ympäristö :(

Vierailija
17/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvit: ) (

Lihavuus: ( )

No nyt selkis!

Vierailija
18/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä kauheaa asua turvallisessa maassa, jossa on puhdas ympäristö :(

Yksi johtavista ilmastonmuutoksen edistäjistä. Not cool

Ap

Vierailija
19/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella jos niin ajattelee. En usko että löytäisin sen kummempaa onnea muualta vaikka olenkin aika onneton. Ja tätä jäätikkö- kelirikkokautta lukuunottamatta pidän vuodenaikojen vaihtelusta.

Vierailija
20/78 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kyllä tuo ”maailman onnellisin maa” -juttu. Huhhuh!

Se on jännä kuinka tilastot ja todellisuus näyttävät kovin erilaisilta.

Uskon että moni saa nauttia noista huipputilastojen osoittamista asioista, mutta tiedän todella monia henkisesti pahoinvoivia ihmisiä jotka eivät pysty auttamaan itseään. 

Jos hyvinvointi olisi vain sitä että on asunto ja ruokaa niin täällä menisi melko hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi