Vaihteeksi eri näkökulma rintoihin
Kahvipöytäkeskusteluun tämä aihe ei oikein sovi, kysynkin täällä anonyymisti. Paljon puhutaan siitä, miltä rinnat näyttää. Mutta miltä ne kantajastaan TUNTUU, ei juuri puhuta. Kun ainakin minun 80C-rinnat on niin pirun arat aina. Mastopaattiset jonkin verran, opin mammografiatuloksista. Ja pms-aikana tietysti vielä aremmat. Mutta että ilman tukevia liivejä pieni hypähdyskin SATTUU. Mahallaan nukkuminen hankalaa. Juoksemiseen mielellään kahdet liivit päällekkäin. Eikä ole edes suuri koko! Onko tämä normaalia?
Miten te muut koette rintojen kanssa elämisen? Kerrothan liivikokosi myös niin voi suhteuttaa.
Kiitos!!
- Nainen 35v
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi joku haluaa jättirinnat laittaa, kun tulee niskasärkyjä ym.
Juu mutta kun kukaan ei kerro heille sitä kuinka painavat ne silikonit ovat. Silikonipusseista kerrotaan vain tilavuus. Monelle tulee sitten yllärinä käytännössä miten painavat ovat, ja että ihon löystyessä kun rinnat alkavat riippua enemmän, painon vaikutus niskan alueelle vaan lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi joku haluaa jättirinnat laittaa, kun tulee niskasärkyjä ym.
6 vuotta ollut implantit kokoa 380cc, ei niskasärkyjä.
Onko silikonirinnat kevyemmät kuin luomut? Luomurintaiset naiset valittaa isosta povesta aiheutuvia niskakipuja mutta silikonien omistajilta ei tällaista kuule 🤔
Kyllähän tuhannet ovat USA:ssakin päätyneet poistamaan silikoni juuri niiden painon takia.
Minulla on 70E, eivät onneksi ole kivuliaat, mutta kylläkin tuntoherkät. Nykyisin voin kiihottuneena jopa saada orgasmin pelkästään rintojen koskettelusta. Ovat todella kylmänherkät, olisi ihanaa jos olisi ohuesta villasta sellainen hyvin istuva, lämmittävä tuubi. Juostessa pitää olla kyllä erittäin hyvät liivit, koska muuten tuntuu inhottavalta. Minulla on kyllä todistetusti korkea kipukynnys...
N44, kolme hyvin imetettyä lasta
Vierailija kirjoitti:
75G/H ja syksyllä pienennykseen. Pahalta tuntuu, oli asento mikä vaan.
75 H /I koosta pienennysleikkaukseen. Leikkauksen jälkeen 75 B/C. Ensimmäinen puoli vuotta tuntui loistavalta parannukselta entiseen, mutta sitten alkoi tunto palata ja alkoi järjetön kipu.
Nännit, nännipihat hel.v.et.in kivuissa koko ajan.
Kuulema ei voi mitään! Ajan kanssa pitäisi helpottaa. Vuodessa ei ole helpottanut.
Mulla 75E ja kun on muuten hoikka niin noi lollot on jäätävät, ja on myös kipeet. Juostessa varsinkin tai hyppiessä tms kun rinnat pomppii nii jessus, että sattuu. Mies nauraa välillä kun juoksulenkillä pidän joskus rinnoista kiinni kun ei ole muita näkökentässä. Ei ole hyvä juoksuasentokaan toi tietenkään :D
Nännit varsinkin on melkeinpä jatkuvasti tosi arat, kun käy suihkussa ja, jos vesi on liian kovalla niin terve kyllä sattuu
Vierailija kirjoitti:
Mulla 75E ja kun on muuten hoikka niin noi lollot on jäätävät, ja on myös kipeet. Juostessa varsinkin tai hyppiessä tms kun rinnat pomppii nii jessus, että sattuu. Mies nauraa välillä kun juoksulenkillä pidän joskus rinnoista kiinni kun ei ole muita näkökentässä. Ei ole hyvä juoksuasentokaan toi tietenkään :D
Nännit varsinkin on melkeinpä jatkuvasti tosi arat, kun käy suihkussa ja, jos vesi on liian kovalla niin terve kyllä sattuu
Millaisia juoksuliivejä käytät? Itse Shock absorber tukitaso 4 plus päälle perus toppimalliset urheiluliivit. Epämukavaa, puristaa, etenkin ennen kuin hikoilee ne joustavammiksi.
Meillä töissä muuten oli juuri viime viikolla keskustelu miltä isot rinnat tuntuvat.
Lauma keski-ikäisiä naisia oi puhua mistä vaan.
75D, rinnat ovat herkät, mutta eivät arista kuin pms:n aikana, jolloin jopa rintojen riisuminen/suihkun paine tekee kipeää. Ilman liivejä en kirmailisi. En koe ongelmaksi rintojen ajoittaista arkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Osta hyvä ihminen oikean kokoiset liivit. Sitä ne ei ole jos tissit pomppii tuolla tavalla juostessa.
https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri
Vierailija kirjoitti:
75D, rinnat ovat herkät, mutta eivät arista kuin pms:n aikana, jolloin jopa rintojen riisuminen/suihkun paine tekee kipeää. Ilman liivejä en kirmailisi. En koe ongelmaksi rintojen ajoittaista arkuutta.
Niin siis, en riisu rintojani vaan rintaliivini xD
Kiinnostais kuulla onko muita pieni/keskikokorintaisia joilla rinnat aina arat..? Isot rinnat aiheuttaa ymmärrettävästi useammin kipuja.
Jos ketjun otsikko on "Vaihteeksi ERI näkökulma rintoihin" niin pakko on vaan ängetä tännekin jauhamaan kauneudesta ja seksikkyydestä?