Vaihteeksi eri näkökulma rintoihin
Kahvipöytäkeskusteluun tämä aihe ei oikein sovi, kysynkin täällä anonyymisti. Paljon puhutaan siitä, miltä rinnat näyttää. Mutta miltä ne kantajastaan TUNTUU, ei juuri puhuta. Kun ainakin minun 80C-rinnat on niin pirun arat aina. Mastopaattiset jonkin verran, opin mammografiatuloksista. Ja pms-aikana tietysti vielä aremmat. Mutta että ilman tukevia liivejä pieni hypähdyskin SATTUU. Mahallaan nukkuminen hankalaa. Juoksemiseen mielellään kahdet liivit päällekkäin. Eikä ole edes suuri koko! Onko tämä normaalia?
Miten te muut koette rintojen kanssa elämisen? Kerrothan liivikokosi myös niin voi suhteuttaa.
Kiitos!!
- Nainen 35v
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Onpas teillä tunnottomia rintoja!😁 Eli olenko poikkeus, kun en voi edes polvia notkistamalla "hytkyttää" ylävartaloa ilman että rintoihin sattuu (ilman urheiluliivejä)? Vaikka keskikokoiset rinnat, ei suuret?
Ap
Toki huomaan että rinnat heiluu kun noin tekee, muttei se tunnu sen ihmeellisemmältä.
Se 80D
Aika pienirintainen olen.
Teininä rintoihin sattui esim. juostessa ja rappusia käyttäessä jos ei ollut rintsikoita. Epäilen johtuvan lähinnä siitä, että rinnat olivat vielä kasvuvaiheessa. Nykyään ovat arat vain kuukautisten aikoihin.
Parikymppisenä opettelin olemaan ilman rintsikoita ja hetki siinä toki meni, mutta nykyään pystyn tekemään arkisia asioita ilman niitä.
Mulla on noin 80D, enkä juurikaan käytä rintaliivejä. Jotkut vaatteet ovat kyllä sellaisia, että siveyssyistä pakko pitää liivejä, mutta muutoin voisin olla aina ilman. Eipä ne nyt silleen tunnu miltään. Voimakas hyppiminen ja sellainen pomppiva juoksu on ehkä vähän epmiellyttävää ja tietenkin se vähän sattuu, jokin tökkää kovaan rintoihin, mutta muuten on kuin vaikka käsi tai nenä eli ei erityistuntemuksia.
75B, täysin hormoneista riippuvaista. Normaalisti en käytä kotona tai rauhallisella kävelyllä rintsikoita, ovat kyllä herkät kosketukselle. Vaihtelevasti pms-oireena sekä progesteronilääkityksen aikana joskus rintoja jopa särkee vaikka vain istuisi paikoillaan
Mulla on suht arat rinnat, ei uskoisi että 75A-kuppinenkin tarvii hyvät sporttiliivit liikunnassa mutta kyllä tarvii! Muuten on kivuliasta. Muita?
80D ja kyllä on kipeet, ei voi Baywatch tyyliin uikkarissa juosta 😄. Kuka voi?
Ihossa herkkä tunto, erityisesti nännit herkät ja ei saa kouria kovin. Mahallaan tai kävellessä ei kipuja, itseasiassa tykkään siitä miten rinnat liikahtelee rintakehällä kävellessä tai juostessa. Koko 60G.
Olen siinä suhteessa onnekas, että kuppikokoni on 70A. Koskaan ei ole ollut rinnoista vaivaa, eivät hölsky ilman liivejä liikkuessa tai edes portaissa. Ainoa miinuspuoli on vaatteet, lasten/nuorten osastolta löytyy sopivammat leikkaukset kuin aikuisten.
En tajua miksi joku haluaa jättirinnat laittaa, kun tulee niskasärkyjä ym.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta ollut implantit kokoa 380cc, ei niskasärkyjä.
Tissit on kivoja ja näin keväällä tulevat enemmän esiin katukuvassa kun ilmat lämpenee👍 Kantakaa naiset ylpeästi rintojanne 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta ollut implantit kokoa 380cc, ei niskasärkyjä.
Onko silikonirinnat kevyemmät kuin luomut? Luomurintaiset naiset valittaa isosta povesta aiheutuvia niskakipuja mutta silikonien omistajilta ei tällaista kuule 🤔
75B. Koen rintani aika pieniksi ja rakastan sitä tunnetta, että ne eivät ole koskaan tiellä. Kuukautisten aikaan ovat arat, muuten ei. Nyt raskaana kuppikoko on kasvanut ja odotan todella sitä, että rinnat kutistuisivat takaisin entiseen kokoonsa (toivottavasti eivät ala kauheasti roikkumaan...), en pidä yhtään kasvaneista rinnoista! Pienuus ja sirous on minusta kaunista ja isommat rinnat saavat minut tuntemaan itseni jotenkin reheväksi ja en koe olevani oma itseni.
Hassua sinänsä, sillä teini-ikäisenä ja parikymppisenä olisi todellakin halunnut suuremmat rinnat.
N34
Mulla on 70C kokoiset rinnat. Ovat suurimman osan ajasta kosketusherkät, eli vihloo jos kädellä kokeilee. Joskus sattuu myös ihan muuten vaan. Tiettyihin kohtiin tulee säännöllisesti pakottava kohta joka on kipeä päivästä kuukausiin. :/ En käytä e-pillereitä.
Ohis, en ole koskaan ns. tajunnut rintojen päälle. Minusta ne eivät ole erityisen seksikkäät ja jos pakko valita, niin pienemmät ovat ehdottomasti isoja paremmat. Nimenomaan sirous kaunista. Sen sijaan peppu on mielestäni naisvartalon kaunein ja seksuaalisin osa, rinnat aivan epäolennaiset.
:D T: heteronainen
Vierailija kirjoitti:
75 C, eivät ole arat. Ihan hyvin voisin pomppia tai juosta ilman liivejä. Rintoihin sattuu ainoastaan silloin kun kissa juoksee niiden päältä. Huono puoli tässä on se, että ne ovat myös erogeeniseltä kannalta täysin yhdentekevät, ei mitään herkkyyttä sillä osastolla.
Sama homma täällä. Koko on 70C, ja eivät tunnu miltään. Eivät heilu juostessa, ei satu ikinä, ei mitään tuntoa seksuaalisessa mielessä. Ne ovat vain kaksi nahan peitossa olevaa kumparetta.
N34, saanko kysyä kuinka pitkä ja minkä painoinen olet? Itse haluaisin pienemmät rinnat mutta olen aika "iso", 175cm ja 70kg, että olisko 75B liian pieni koko mulle..
Mulla on 70G rinnat ja tavallisilla rintsikoilla juostessa ja hyppiessä tuntuu epämukavalta, mutta ei satu. Urheilurintsikoilla vastaavat toiminnot ei aiheuta ongelmia, silloin en edes huomaa rintojani. Mahallaan nukkuminenkaam ei tuota ongelmia. Yleisesti ottaen ainoa ongelma, jonka rintani aiheuttavat, on paitojen ja takkien huono istuvuus.