Kun selaatte lapsuutenne valokuvia, mitä ajattelisitte jos vanhempanne olis laittaneet ne nettiin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyaikaa. Mitäs kamalaa siinä on?
No ei se ole mitään nykyaikaa, jokaisella on oikeus yksityisyyteen. Ohis
En pysty käsittämään miksi joku julkaisee lasten kuvia somessa! Lapsen pitäisi saada itse päättää mitä hänestä löytyy. Törkeää!!
Minä taas ihmettelen että miten tämä netti on tällainen kauhun paikka monelle, ettei edes arkisia tavallisia, ei mitenkään arkaluontoisia kuvia saisi nähdä. Kas kun pian ette pidä tosimaailmassakin lapsianne burkhan sisällä, koska ette voi lastenne puolesta päättää, että kadullakulkijat saavat hänet nähdä. Ihan ihmisiä siellä netissäkin vaan on, kuten muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ahdistava ajatus minustakin! Pitää kai olla kiitollinen että on saanut aikakautensa ansiosta olla rauhassa yksityisyytensä puolesta. ps: ysärillä nyt vaan oli tosi spessuja tyylisuuntauksia! :D
Ei menneet vuosikymmenetkään tästä vapaita ole olleet. Olen itse 1970-luvun lapsi, ja muistan miten nolotti, kun vanhemmat vieraiden tullessa laittoivat pyörimään hienon super-8 kelanauhan, jolle oli kuvattu meidän kullannuppujen (eli minun ja veljieni) kekkalointia milloin alasti pihauima-altaassa ja milloin missäkin. Ja aikuiset yhdessä nauroivat meille.
Ammattilaisen ottamia, hienoja kuvia. Ei olisi haitannut mitään.
Oman lapseni kuvia en ole laittanut, eikä hän itsekään juurikaan kuviaan jaa. Muutama kuva on Instagram-tilillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ahdistava ajatus minustakin! Pitää kai olla kiitollinen että on saanut aikakautensa ansiosta olla rauhassa yksityisyytensä puolesta. ps: ysärillä nyt vaan oli tosi spessuja tyylisuuntauksia! :D
Ei menneet vuosikymmenetkään tästä vapaita ole olleet. Olen itse 1970-luvun lapsi, ja muistan miten nolotti, kun vanhemmat vieraiden tullessa laittoivat pyörimään hienon super-8 kelanauhan, jolle oli kuvattu meidän kullannuppujen (eli minun ja veljieni) kekkalointia milloin alasti pihauima-altaassa ja milloin missäkin. Ja aikuiset yhdessä nauroivat meille.
No tuskin ne kuitenkaan mihinkään pedofiilirinkiin päätyi.
Itseäni ei haittaisi, jos minusta olisi joitakin lapsuuskuvia somessa yksityisellä tilillä, mutta mieluiten ne saisivat olla sellaisia kuvia, jotka olen itse valinnut.