Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla selkeä fyysinen epäsymmetria? Millainen?

Vierailija
30.03.2019 |

Esimerkiksi minulla kaikki on vasemmalla puolella hennompaa / ohuempaa / heikompaa. Kasvojen luut, hiukset, huulet, sormet. Mites muilla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean puolen silmä on kasvoissa selvästi ylempänä kuin vasen. Tähän ei mitkään maailman meikit, täytteet, botoxit tai pikku kauneusleikkaukset auta. Tuli paskat geenit.

Vierailija
2/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä vino. Sieraimet on eri paria, toisesta ei juuri ilma kulje ja se sierainten välinen juttu on vinossa kuin pisan torni. Tää on häirinnyt mua 25 vuotta, mutta korjaaminen maksais yli 10 000€, eikä sellaiseen ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean puolen silmä on kasvoissa selvästi ylempänä kuin vasen. Tähän ei mitkään maailman meikit, täytteet, botoxit tai pikku kauneusleikkaukset auta. Tuli paskat geenit.

Shannen Dohertyllähän on tuo sama. Ja Lady Gagalla tuo sama nenäongelma kuin mulla.

Nro 3

Vierailija
4/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shannen Dohertyllähän on tuo sama. Ja Lady Gagalla tuo sama nenäongelma kuin mulla.

Nro 3

Prkl... siis vastaaja nro 2...

Vierailija
5/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohermohalvaus

Vierailija
6/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yllättävän yleistä. En oikein ymmärrä, miten tuo kauheasti elämää haittaisi, saati että kertoisi paskoista geeneistä.

Vierailija
7/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen korvani on vähän toista korkeammalla, mutta korkeamman korvan puolella oleva kulmakarva on alemman korvan puoleista alempana. Kävin lasikissa kun kyllästyin siihen ainaiseen "hei sun lasit on vähän vinossa, onko niille käynyt jotain?".

Vierailija
8/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailetteko? 

Opiskelkaapa vähän anatomiaa.

Vierailija
9/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä nolo epäsymmetria: toinen kiveksistäni on varmaan puolet pienempi kuin toinen ja roikkuu reilusti ylempänä. Nyt saa nauraa :p

Vierailija
10/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasepäsymmetriat lienee tosi yleisiä, mulla puuttuu kakkoset vasemmalta puolelta.

Vierailija
11/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen korvani on vähän toista korkeammalla, mutta korkeamman korvan puolella oleva kulmakarva on alemman korvan puoleista alempana. Kävin lasikissa kun kyllästyin siihen ainaiseen "hei sun lasit on vähän vinossa, onko niille käynyt jotain?".

sama juttu, ja kävin myös laserissa. Aurinkolaseista vääntelen toisen sangan niin, että ovat etäisesti suoran näköiset edestä.

Vierailija
12/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea jalka reilun kokoa pienempi kun vasen. Ostan kengät isomman koon mukaan ja käytän toisessa pohjallista. Korkokenkiä tms ei oikein voi ees harkita.

Vierailija
13/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasepäsymmetriat lienee tosi yleisiä, mulla puuttuu kakkoset vasemmalta puolelta.

Ovatko? En ole törmännyt muilla ainakaan samaan kalustovirheeseen mikä itsellä on. Joskus lapsena poistettiin sivulta purennan takia yksi hammas ja nyt aikuisena näyttää siltä kuin toinen etuhammas olisi keskimmäinen eikä se etuhampaiden välinen rako. Ja sitten sinne mistä se hammas lapsena poistettiin, on alkanut tulla rako vanhemmiten. Eli täysin turha poisto. Eläköön kunnallinen hammashoito.

Vierailija
14/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikea pakara selvästi isompi kuin vasen. Ehkä hivenen eri korkeudellakin.

Vierailija
15/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläpääni on ihan erilainen kuin alapääni

Vierailija
16/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen poski huomattavasti kapeampi kuin toinen, (siinä määrin että naama on eri puolilta ihan eri näköinen), korvat erikokoiset ja eri korkeudella, kulmakarvat eri korkeudella, toinen rinta selvästi suurempi, lisäksi monta pienempää juttua.

Vierailija
17/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat on epäsymmetriset keskenään. Reidet kai vielä suhteellisen samanlaiset mutta polvista eteenpäin toinen jalka (sääri siis) on vielä enemmän kiemura kuin toinen. Toisin sanoen länkisääret, epäsymmetriset sellaiset.

Toiseen pakaraan kertyy enemmän rasvaa ja selluliittia kuin toiseen. Tähän epäsymmetriaan voin ainakin vähän vaikuttaa itse.

Hampaat. Toisella puolen täydellisen tasaiset, toisella sitten ei. Korostuu valokuvissa. En ole raskinut lähteä oikomishoitoon.

Bonuksena toisessa silmässä enemmän miinusta, joten ovat silmälasit päässä erikokoiset. Ja ainahan mulla lasit on päässä, paitsi suihkussa ja nukkuessa...

Vierailija
18/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo unohdin, keskenään eripariset länkisääret, joista toinen vielä paksumpi kuin toinen. Tämä tullut varmaan epäsymmetrisestä käytöstä kävellessä.

Vierailija
19/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vino nenä ja toinen poskipää korkeampi kuin toinen. Näytän aivan eri ihmiseltä eri puolilta otetuissa kuvissa.

Vierailija
20/23 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella puolella leukaluu pidempi kuin toisella, eli leukani ja myös suuni on vino. Moni ei huomaa sitä ennen kuin mainitsen, vaikka mainitsemisen jälkeen kaikki sanovat, että niinpä onkin. Eli turha näitä on murhtia! Ei kiinnitä kovin paljon huomiota, kun ihmisillä on muutakin mietittävää kuin jonkun tutun ulkonäkö!