Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä eteenpäin, kysyy 45v syrjäytynyt nainen?

Vierailija
30.03.2019 |

Hain lähihoitajakouluun, en päässyt. Hain perhepäivähoitajaksi, en päässyt enkä päässyt perhepäivähoitaja koulutukseen. Hain myyjäksi muutamaan firmaan, en päässyt. Mitäs nyt?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja.

Vierailija
2/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla harrastusta? Hyvä jos on, jatka sitä.

Jos ei ole niin kengät jalkaan ja kävelylle. Joka päivä tunnin lenkki niin että pystyt puhumaan puuskuttumatta - ppp - tarkoitus ei ole tulla uudeksi Valentin Konoseksi vaan oman kunnon kohotus ja mielialan.

Pidä kiinni omasta aikataulustasi tai oikeammin suunnittele muut elosi sen ympärille.

Pienin askelein oman elon kohotus niin syksyllä tärppää yhteishaussa 1/2020 aloitus paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten elelet työttömänä. Tai mieti oisko vielä jotain mihin voi hakea, voihan olla että jotain vielä löytyy, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
4/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten elelet työttömänä. Tai mieti oisko vielä jotain mihin voi hakea, voihan olla että jotain vielä löytyy, ennemmin tai myöhemmin.

Olen niin moneen paikkaan hakenut töihin ja kouluihin eikä minnekkään pääse.

Vierailija
5/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole niin kengät jalkaan ja kävelylle. Joka päivä tunnin lenkki niin että pystyt puhumaan puuskuttumatta - ppp - tarkoitus ei ole tulla uudeksi Valentin Konoseksi vaan oman kunnon kohotus ja mielialan.

Pidä kiinni omasta aikataulustasi tai oikeammin suunnittele muut elosi sen ympärille.

Pienin askelein oman elon kohotus niin syksyllä tärppää yhteishaussa 1/2020 aloitus paikalle.

Kouluikäinen lapseni on mun harrastus. Hänen auttaminen läksyissä, harrastuksissa koska hän on vielä pieni.

Vierailija
6/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä työttömänä mutta opiskele itsenäisesti samalla jotain. Oma yritys ehkä?

Vierailija
7/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda työelämä ja keskity oman fyysisen ja psyykkisen kunnon ylläpitämiseen. Tee terveellistä ja edullista kotiruokaa, liiku päivittäin säästä ja mielialasta riippumatta (esim. tunnin kävelylenkki päivittäin). Lue, piirrä, kirjoita, tee käsitöitä tai muuta luovaa. Käy ihmisten ilmoilla kirjastossa, näyttelyissä, erilaisissa ilmaistapahtumissa.

Jossain vaiheessa saat palkkatuetun työn puoleksi vuodeksi tai vuodeksi. Sitten katsot tilannetta uudelleen.

Vierailija
8/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin moneen paikkaan hakenut töihin ja kouluihin eikä minnekkään pääse.

Okei. Ehkä sitten on aika pitää vähän taukoa hakemisesta. Keskity pitämään itsesi kunnossa, liikuntaa jos olet perusterve ja ruumiin ja hengen ravintoa sopivasti...

Vierailija
9/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluikäinen lapseni on mun harrastus. Hänen auttaminen läksyissä, harrastuksissa koska hän on vielä pieni.

Ei kouluikäinen ole pieni! Entä aikuislukio, avoin yliopisto?

Vierailija
10/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt käydä aikuislukiota mutta ei riitä järki.

Vierailija
11/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oppimisvaikeuksia tms.?

Vierailija
12/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita lukiossa-opinnot

Vierailija
13/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut suurimman osan elämästäni työtön vaan en toimeton. En sitten tiedä, olenko jotenkin outo, kun en ole koskaan ollut siitä murheissani.

Otapa elämään semmoinen asenne, että saat olla ihan rauhassa ja olla öllötellä. Mihinkään ei ole kiire; heräile kun siltä tuntuu, keittele kahvit ja syö aamupala. Sitten katselet ikkunasta, että millainen keli on. Jos ei kiinnosta pistää nenäänsä ulos niin makoile sohvalla ja lue vaikka hyvää kirjaa.

Toivon sinulle hyvää kevättä 🌸

Vierailija
14/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oppimisvaikeuksia tms.?

Kyllä

Vierailija
15/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut suurimman osan elämästäni työtön vaan en toimeton. En sitten tiedä, olenko jotenkin outo, kun en ole koskaan ollut siitä murheissani.

Otapa elämään semmoinen asenne, että saat olla ihan rauhassa ja olla öllötellä. Mihinkään ei ole kiire; heräile kun siltä tuntuu, keittele kahvit ja syö aamupala. Sitten katselet ikkunasta, että millainen keli on. Jos ei kiinnosta pistää nenäänsä ulos niin makoile sohvalla ja lue vaikka hyvää kirjaa.

Toivon sinulle hyvää kevättä 🌸

Kiitos, hyvää kevättä sinullekin. Mulla on kuitenkin perhe joten heidän aikataulujensa mukaan tässä eletään.

Vierailija
16/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin Hanoi Rocksin Nasty Suicide, eli Jan Stenfors. Se meni bändin hajottua iltalukioon ja opiskeli proviisoriksi. Loistava esimerkki, että ihminen voi aikuisiälläkin opiskella. 

Jos et pääse edes lähihoitajakouluun, paranna peruskoulun arvosanojasi. Sekin onnistuu aikuisena.

Vierailija
17/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon kaksi valintaa.

Voit tehdä kaiken kuten tähän asti ja jos vuoden tai kahden päästä tilanne on sama niin tuskin aihetta valittamiseen koska olet valinnut tehdä asiat samalla tavalla.

Tai voit lähteä rakentamaan uutta arkea jossa on liikuntaa, kirjastoa etc toimintaa.

Jos piiloudut lapsen taakse ettet pysty niin miksi kukaan työnantaja / koulupaikka olisi sinusta kiinnostunut?

Oma on valintasi. Tee kuten parhaalta tuntuu.

Vierailija
18/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin Hanoi Rocksin Nasty Suicide, eli Jan Stenfors. Se meni bändin hajottua iltalukioon ja opiskeli proviisoriksi. Loistava esimerkki, että ihminen voi aikuisiälläkin opiskella. 

Jos et pääse edes lähihoitajakouluun, paranna peruskoulun arvosanojasi. Sekin onnistuu aikuisena.

Ei ole kykyjä opiskella noin pitkälle. Psykologin mukaan en sovi lähihoitajaksi, ei jäänyt peruskoulun arvosanoista kiinni.

Vierailija
19/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullon kaksi valintaa.

Voit tehdä kaiken kuten tähän asti ja jos vuoden tai kahden päästä tilanne on sama niin tuskin aihetta valittamiseen koska olet valinnut tehdä asiat samalla tavalla.

Tai voit lähteä rakentamaan uutta arkea jossa on liikuntaa, kirjastoa etc toimintaa.

Jos piiloudut lapsen taakse ettet pysty niin miksi kukaan työnantaja / koulupaikka olisi sinusta kiinnostunut?

Oma on valintasi. Tee kuten parhaalta tuntuu.

En piiloudu millään lailla lapsen taakse. Hän kyllä pärjäisi päivisin ihan hyvin yksin kotona. Olen aina lukenut paljon ja käynyt kirjastossa.

Vierailija
20/35 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xboxii tai Pleikkarii. Uudet maailmat odottavat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme