Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneilla voi olla säännöllisesti joka toinen viikko omaa, kersavapaata aikaa!

Vierailija
30.03.2019 |

Jolloin voi vaikka keskittyä panemiseen mielin määrin.

Ei ihme että niin moni eroaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että niin moni tekee sitten lapsia ylipäänsä jos kerta ei omat lapset kiinnosta.

Vierailija
2/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikaan nainen ei ole enää valmis uhraamaan koko aikuisikäänsä lapsille saamatta itselleen mitään ja luopumaan samalla hyvästä seksielämästäkin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikaan nainen ei ole enää valmis uhraamaan koko aikuisikäänsä lapsille saamatta itselleen mitään ja luopumaan samalla hyvästä seksielämästäkin. Ap

Valtaosa naisista nimenomaan toivoo edelleen ydinperhettä. Mutta hieno juttu, että muutkin valinnat ovat mahdollisia.

Vierailija
4/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että niin moni tekee sitten lapsia ylipäänsä jos kerta ei omat lapset kiinnosta.

Tämä. Itse haluaisin ydinperheen äitinä yön yli lapsivapaan kerran pari vuodessa, lisäksi pari muutaman tunnin iltavapaata. En voi käsittää, miksi sellaiset ihmiset edes hankkivat lapsia, joille se oman ajan tarve on niin valtava että 50% vapaa-ajasta erossa omasta lapsesta tuntuu hyvältä järjestelyltä.

Vierailija
5/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisi olla, mutta eipä välttättä ole, eikä haittaa yhtään.

Vierailija
6/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei koskaan.

Vierailija
7/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten? Kyllähän yleensä ydinperheessäkin vanhemmilla on halutessaan omaa aikaa, kun toinen hoitaa lapset esim harrastusten ajan. Ja avoimessa suhteessa myös se paneminen onnistuu. 

Vierailija
8/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse haluaisin ydinperheen äitinä yön yli lapsivapaan kerran pari vuodessa, lisäksi pari muutaman tunnin iltavapaata. En voi käsittää, miksi sellaiset ihmiset edes hankkivat lapsia, joille se oman ajan tarve on niin valtava että 50% vapaa-ajasta erossa omasta lapsesta tuntuu hyvältä järjestelyltä.

Saatko säännöllisesti / riitävästi mieheltäsi eli lastesi isältä munaa? Ap

Vierailija
9/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että porukka eroaa päästäkseen lapsistaan eroon? Se nyt sattuu olemaan ihan pakollinen seuraus siitä erosta. 

Vierailija
10/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole sitä mieltä että ero lapsista tuntuu hyvältä, mutta lapsilla on myös isä joka kaipaa heitä ja lapset isäänsä.

Vierailija
11/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut viikko ja viikko .

Vierailija
12/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole sitä mieltä että ero lapsista tuntuu hyvältä, mutta lapsilla on myös isä joka kaipaa heitä ja lapset isäänsä.

Tämä! Isä on vauvasta asti ollut mukana lasten elämässä, vienyt harrstuksiin ja hoitanut. Ei olisi tullut kuulonkaan että hänelle olisi riittänyt pari viikonloppua lapsien kanssa.

Vaikka suhteemme ei onnistunutkaan olen iloinen että mies hoitaa lapsiaan yhtä paljon kuin minä, isä on lapsille yhtä tärkeä.

Vierailija
13/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sen vuoksi moni eroaakin.

Vierailija
14/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla eronneilla miehillä on jopa 26 päivää kuussa lapsivapaata paneskeluun.

Kyllä minä naisena silti oletan, että lapset hoidetaan parisuhteessa 50-50, kuten myös eron jälkeen.

Vierailija
15/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sitten saanut kaiken. Hyvä mies ja mukavat lapset ja ei tulisi mieleenkään haluta olla erossa heistä viikkoa jatkuvasti. Ja seksielämä on aina ollut erittäin ok. Joten ap:n ei tarvitse olla minun munan saannista huolissaan. Olen saanut munaa 17v-50v niin paljon kuin olen ikinä halunnut koska olen ollut koko tuon ajan parisuhteessa missä ei pihtailla puolin eikä toisin.

Meillä lapset ovat nukkuneet öisin  (omissa huoneissaan) ja isovanhemmatkin ovat olleet kuvioissa mukana joten omaa aikaa on ollut ihan tarpeeksi.

Vierailija
16/16 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että joskus eronneen lapsivapaa aika aiheuttaa kateutta. Olen itsekin elänyt sitä ydinperhe-elämää, ja tiedän sen tunteen, kun ei vaan jaksaisi. Kun saisi vaan tulla tyhjään kotiin ja olla ihan vaan itsekseen. Nukkua yksin omassa sängyssä, kuunnella hiljaisuutta. Mutta tiedättekö, kyllä siihenkin kyllästyy. Lapsia on ikävä, lapsilla on ikävä. Eikä ole paljon panemistakaan tapahtunut täällä. Ja luuletteko, että en antaisi hiljaisuuttani takaisin sekunnissa, jos saisin tilalle perusonnellisen ja toimivan ydinperhearjen? Sitä ei ollut mun korteissa, mutta niillä mennään, mitä on. Tänä lapsivapaana viikonloppuna teen rästiin jääneitä töitä, siivoan, ja yritän ehtiä uloskin nauttimaan auringosta. Ei tämä huonoa elämää ole, mutta ei mitään erityisen hohdokastakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi