Morsian lähetti vieraalle laskun jälkikäteen..
Morsian kertoi puhelussa, että naisen ja hänen miehensä kutsuminen häävieraaksi maksoi hääparille paljon enemmän kuin heidän ”säälittävä häälahjansa”. Pari oli antanut lahjaksi noin 180 euroa käteistä ja noin 60 euron arvoisen luksuskynttilän.
– Ajattelin, että joku oli varastanut rahat sisältävän kirjekuoren. Ystäväni on ollut aina nopea tuomitsemaan ja voi olla tyly, mutta hänellä on hyvä sydän
– Hän sanoo minulle, että se ei ollut tarpeeksi, sillä juhlapaikan varaaminen oli noin 225 euroa per henkilö eli yhteensä 450 euroa, joten olin hänelle 270 euroa velkaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006053567.html
Köyhien ei kannattaisi järjestää häitä. Häät pidetään vain silloin kun ne on varaa maksaa itse.
Kommentit (7)
Ajatelkaa sitä ihanaa aikaa kun tarjolla oli kakku. Muuten ihmiset olivat kiinnostuneita näkemään ystäviään ja sukulaisiaan ja siitä syntyi se juhlan arvo. Kun läheiset ovat mukana tärkeällä hetkellä kun suvut yhdisyvät. Oi niitä kauniita aikoja <3
Ei voi kuin nauraa. :D Ei häitä tai mitään muitakaan juhlia maksateta vierailla, jos on itse omasta aloitteestaan ne halunnut pitää.
Voiko enää nolompaa morsianta olla? Onneks mä oon vaan tavannut sekopäisen kaason, joka tuli vaatiin multa rahaa ystäväni häissä.
Yleensähän omat juhlat järjestetään siksi että halutaan tarjota vieraille jotain, jakaa jotain erityistä, ilman hintalappua.