Miksi olen koukussa irtokarkkeihin??? Nyt helppiä!
En vaan pysty vastustamaan niitä veden, sokerin, lisäaineiden ja väriaineiden erivärisiä ja muotoisia yhdistelmiä..... Välillä kuljen irtokarkkilootien ohi ja lueskelen niiden ainesosia päätä pyöritellen, mutta kohta tuoksujen(?) huumassa hapuilenkin punaista kauhaa ja paperipussia ja tönin pyöreillä lonkillani mukuloita pois vaahtobanaanieni, suklaasienieni, hedelmämatojeni jne. edestä.........
Kommentit (6)
Olen muuten ajatellutkin ja siksi yritän tonkia niitä omia namujani sieltä tonkan perältä, mutta juu, ei tosin edes ne räkätahmakädet estävän mua.. Tätä ajatusta voisi kyllä jalostaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niitä pieniä lapsia, jotka räkäisillä käsillään tonkivat laareja ja laittavat puoliksi syötyjä karkkeja takaisin
Kiertämällä kauppaa niin, että ei osu kohdalle?
Syö ennen kauppaan menoa, niin et ole yhtä himokas.
Hmmm... tai jos vetäisisin lusikallisen hienoa sokeria parkkihallissa ennen kauppaan astumista... vois toimia! Tai säilyttäisin autossa hunajaa ja pruuttaus aina ennen riskialuetta. Ei tulis ainakaan lisäaineita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Syö ennen kauppaan menoa, niin et ole yhtä himokas.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niitä pieniä lapsia, jotka räkäisillä käsillään tonkivat laareja ja laittavat puoliksi syötyjä karkkeja takaisin
Onneksi suklaat on laitettu yleensä sinne ylälaareihin, minne ne pienet räkänokat ei yllä.