Listataan kliseitä, jotka esiintyvät av:lla toistuvasti
Otsikossahan se jo lukee.
Minä aloitan:
"Pettääkö mieheni minua?"
Kommentit (48)
Täällä 99% kirjoittajista on jotain lähihoitajia, laitoshuoltajia tai kotona vuositolkulla loisivia kotihoidontukilaisia yms alemman sosiaaliluokan porukkaa. Silti tuskin missään esiintyy niin paljon ”vaativassa asiantuntijatyössä” olevia ihmisiä kuin av:llä. Ois kiva tietää mitä nämä iänikuiset vaativat asiantuntijatyöt ovat!
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö mieheni/vaimoni minua?
Löysin hänen puhelimeltaan viestejä/kuvia/outoja hymiöitä/outoja puhelinnumeroita/työkaverin numeron.
Löysin vahingossa...
"Eipä nykyään tavallisella miehellä ole mitään asiaa naismarkkinoille. Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat yms. keräävät potin."
Vierailija kirjoitti:
Täällä 99% kirjoittajista on jotain lähihoitajia, laitoshuoltajia tai kotona vuositolkulla loisivia kotihoidontukilaisia yms alemman sosiaaliluokan porukkaa.
Mihin noista ryhmistä sinä itse kuulut? Vai oletko se kuuluisa vaativaa asiantuntijatyötä tekevä uniikki lumihiutale?
Lapset tulee tehdä alle 30-vuotiaina.
Yli 30-vuotiaat äidit ovat noloja mummoäitejä.
Alle 3-vuotiaan vieminen päivähoitoon on heitteillejättö / kaltoinkohtelu / pahoinpitely.
Ihan sopiva ikä lähteä opiskelemaan ekaa ammattia on 35.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 99% kirjoittajista on jotain lähihoitajia, laitoshuoltajia tai kotona vuositolkulla loisivia kotihoidontukilaisia yms alemman sosiaaliluokan porukkaa. Silti tuskin missään esiintyy niin paljon ”vaativassa asiantuntijatyössä” olevia ihmisiä kuin av:llä. Ois kiva tietää mitä nämä iänikuiset vaativat asiantuntijatyöt ovat!
Mistä niin päättelet? Suomen suosituin foorum. Tiedoksesi, että Suomessa on paljon asiantuntijatehtäviä.
t. vaativissa asiantuntijatehtävissä työskentelevä
Laitatko sinä kapulan hihnalle...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Suomen suosituin foorum. Tiedoksesi, että Suomessa on paljon asiantuntijatehtäviä.
t. vaativissa asiantuntijatehtävissä työskentelevä
En tiedä vaativista asiantuntijatöistä, mutta tiedän, että ainakin meitä opettajia on täällä aika paljon. Itse mm. haeskelen materiaalia argumentaatiovirheiden käsittelyyn, tämä palsta on ehtymätön aarreaitta siihen tarpeeseen. :)
Minusta pikemminkin "miehesi pettää sinua". Vaikka kerrot minkälaisesta riidasta tai erimielisyydestä tai hankaluudesta miehen kanssa, aina puolet porukasta huutaa, että sillä on pakosti joku toinen.
Lapset tulisi tehdä nuorena.
Lapsia on vastuutonta tehdä nuorena.
Työttömyys ei ole este lasten teolle.
On vastuutonta tehdä lapsia ennen kuin on vakityössä.
mies on perseestä
lapset on perseestä
työ on perseestä
kaikki on perseestä mutta neuvoja ei oteta vastaan eikä asioille mitään tehdä
"Jumppatrikoiden läpi kuultavat stringit: saako huomauttaa?"
Auttavatko isovanhemmat koskaan lastenhoidossa?
Terveyden ja sairaudenhoitoon liittyvät kysymykset.
Terveyden ja sairaudenhoitoon liittyvät vastaukset.
Nimiehdotusten pyytäminen kaksosille.
Yllättävän yleisiä nuo kaksosraskaudet tällä palstalla.
Neuvojen kysymistä perintöasioissa
joskus kun ei ole vainajaakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko sinä kapulan hihnalle...?
Onko teille käynyt näin, ette ole ehtineet kaikkea latoa hihnalle kun joku mäiskii sekaan omiaan, hymyilee vielä voitonriemuisesti.?
Mikä on rintaliiviesi ympärysmitta, kuppikoko ja ikäsi? Eri versioita tästä aiheesta. Harmi ,ettei Anttilan kuvastoa enää tule , siellä oliosi kokoja ja kuvaa kyselijälle.
Miksi k iltti mies ei saa naista?
Miksi naiset sitätätuota?