Menin naimisiin miehen kanssa, josta en pidä. Kohtalotovereita?
Jos ennen naimisiinmenoamme pohdin eroa joka päivä. En halunnut olla tuon ihmisen kanssa, mutta olin ilmeisesti niin epävarma nynny ja epäilin, etten koskaan sitten saa ketään ja jään perheettömäksi, että menin naimisiin ihmisen kanssa, josta en edes pidä.
Oikeasti. Todella surullista. Mies on itsekäs ja ilkeä. Seksi on huonoa ja mies ei edes osaa suudella. Kun hän lähtee työmatkalle tms. olo on aina hetken helpottunut. En pidä hänen ikävästä seurastaan.
Miksi sitten olen tässä? No kaksi lasta ja pieni hoitoapu heidän suhteen. Lisäksi taloudellinen tilanne olisi yksin todella huono. Ja kai olen vieläkin se typerä nynny joka ei uskalla lähteä.
Löytyykö kohtalotovereita? Tai lähteneitä?
Kommentit (8)
Voi että, melkein naurattaa se katumuksen määrä jota tulet tuntemaan kuolinvuoteellasi. "Yksi elämä. Minulla oli yksi elämä. Nyt minä kuolen, ja vietin koko elämäni miehen kanssa kenestä en pidä."
Tuttu helvetti on parempi kuin tuntematon taivas. Uusi vain pelottaa.
Vähän tuonne päin. Sillä erotuksella että pidän kyllä miehestäni, mutta pitäisi varmaan tuntea vähän enemmän.
Kuin vaimoni näppikseltä. Paitsi että minulle aivan sama erotaanko nyt vai 5v kuluttua, joskin myöhemmin olisi vahvempi taloudellinen asema.
Yllätyksekseni ottajia muuten olisi minullakin, mutta niin typerä en ole että menisin uudestaan saman katon alle naisen kanssa. Typeryshän sitä olisi jos ei ottaisi opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuin vaimoni näppikseltä. Paitsi että minulle aivan sama erotaanko nyt vai 5v kuluttua, joskin myöhemmin olisi vahvempi taloudellinen asema.
Yllätyksekseni ottajia muuten olisi minullakin, mutta niin typerä en ole että menisin uudestaan saman katon alle naisen kanssa. Typeryshän sitä olisi jos ei ottaisi opikseen.
Jos et kykene kehittämään naismakuasi parempaan suuntaan, niin ehkä se on viisainta.
Kumma juttu että mies on ikävä ja ilkeä kun vaimo ei hänestä pidä eikä ole koskaan pitänytkään. Tuo on hyväksikäyttöä.
Joo, tuttu helvetti tuntuu turvalliselta. Pelkään muutoksia. Hyviäkin.
Unelmoin myös oikeasta rakkaudesta, hyvästä seksistä ja kunnon suudelmista. Ja siitä, että tekisi mieli olla toisen lähellä.
Ap
Nynnyllä on aina se vaihtoehto että pettää ja jää tahallaan kiinni. Ero hoituu vähän niinkuin itsestään. Kokeilin nuorena ja toimii.