Eduskuntavaalit 2019 gallup
Tehdään tästä gallupista mahdollisimman totuudenmukainen eikä äänestetä kuin kerran! Kiitos.
Heitä joku kommentti äänestyksen jälkeen, niin saadaan enemmän ääniä.
Kommentit (18)
En voisi edes ajatella äänestäväni jotain muuta puoluetta kuin PS ;
kaikki muut ovat jo vuosikymmenten ajan näyttäneet vihaavansa Suomalaisia ja tuhonneet Suomea ennennäkemättömästi.
Miksi minä haluaisin lisää sellaista ?
Vierailija kirjoitti:
kaikki muut ovat jo vuosikymmenten ajan näyttäneet vihaavansa Suomalaisia ja tuhonneet Suomea ennennäkemättömästi.Miksi minä haluaisin lisää sellaista ?
On näköjään persupropaganda tehonnut. Saavat vielä seuraajansakin levittämään sitä puolestaan aivan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
kaikki muut ovat jo vuosikymmenten ajan näyttäneet vihaavansa Suomalaisia ja tuhonneet Suomea ennennäkemättömästi.Miksi minä haluaisin lisää sellaista ?
Jos haluat jonkun, joka ei ole vielä tuhonnut Suomea, äänestä vaikka feministejä tai piraatteja. Tai minua!
Näitä en koskaan äänestä:
1 Kokoomus
2 Keskusta
3 Rkp
4 Kristillisdemokraatit
5 Siniset
6 Vihreät
Kärki vaihtoon ja vasurit ulos koko touhusta.
Persuspämmääjät taas vauhdissa, eikö tuo ole aika naurettavaa jo?
Halla-aho vakuutti eilisessä vaalitentissä :) eli persuille ääni täältä.
Vierailija kirjoitti:
Näillähän on omissa ryhmissään hälyjä, kun joku lehti vaikka tekee nettigalluppia. Sinne värvätään ihmisiä painelemaan nappuloita ja annetaan ohejita millä saa annettua paljon ääniä. Pressanvaaleissa menivät tähän vipuun, kun luulivat Lauran voittavan. Sitten alkoikin itku väärennetyistä äänistä.
Huutista cuckpersujen vääligällypeille!
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako?
Nyt on tosi vaikea päättää, mille puolueelle äänensä antaa vai antaako millekään. Mikä puolue osaa keskustella asiallisesti ja rakentavasti muiden puolueiden kanssa, ja täten saada päätöksiä aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät puuttuu.
No se on ihan sama kuin jos äänestää mitä tahansa muuta puoluetta kuin persuja. Sehän tuo tuntuu olevan persujenvastustajilla yleinen kommentti, että persut eivät kelpaa hallitukseen kenkään kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillähän on omissa ryhmissään hälyjä, kun joku lehti vaikka tekee nettigalluppia. Sinne värvätään ihmisiä painelemaan nappuloita ja annetaan ohejita millä saa annettua paljon ääniä. Pressanvaaleissa menivät tähän vipuun, kun luulivat Lauran voittavan. Sitten alkoikin itku väärennetyistä äänistä.
Syrjäytyneillä nuorilla miehillä on kenties eniten aikaa hakata interwebbiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näköjään persupropaganda tehonnut. Saavat vielä seuraajansakin levittämään sitä puolestaan aivan ilmaiseksi.
Ei, kyllä te itse olette pilkkaketjuinenne parhaita propagandisteja persujen puolesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako?
Hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät puuttuu.
Hyvä niin.
Kukapa haluaisi antaa ääntään mielipuolille.
Vierailija kirjoitti:
Näitä en koskaan äänestä:
1 Kokoomus
2 Keskusta
3 Rkp
4 Kristillisdemokraatit
5 Siniset
6 Vihreät
Sinisiä sinänsä turha edes mainita tuossa listassasi, koska heitä ei enää parin viikon päästä ole.
Vihreät puuttuu.