Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei herranjestas! Sattumalta eksyin jonkun tyttösen Instatilille, jossa hän sanoi itseään "environmentalistiksi"

Vierailija
29.03.2019 |

En muista enää, mikä sen tilin nimi oli, voisin muuten melkeinpä vaikka linkittää sen tänne. Mutta anyway, tämä tyttönen, joka itseään väitti "enviromentalistiksi", niin arvatkaa mitä? Hänen Instatilinsä pursui matkakuvia erinäisistä lomakohteista ympäri maailmaa ja oli myös paljon kuvia, joissa hän poseerasi merkkivaatteet päällä ja merkkilaukkujen kanssa. Oli kyllä moniin kuviin kirjoittanut "kuinka meidän kaikkien tulisi huolehtia luonnosta jne jne"

Mutta juuri tuotahan se ituhippien kaksinaismoralismi ja tekopyhyys on. Paasataan ihmisille, kuinka kaikkien pitäisi elää ympäristöystävällisesti, mutta oma elämäntapa on jotain aivan muuta. Ilmeisesti ajatelevat, että täytyy saada muut elämään ekologisesti, niin minun itse ei sitten tarvitse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmonen sitten oli se tili, josta halusit tulla tekemään avauksen, mutta ei nyt harmi kyllä jäänyt mieleen sen tilin nimi. Kiva kuitenkin, että kerroit meille, oli oikein mielenkiintoinen tarina.

Vierailija
2/3 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon semmonen emmentalisti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kommunisti