En ole saanut nukutuksi presidentinvaalien jälkeen, kun minua jäi häiritsemään se, että äänestyksessä joutui käyttämään lyijykynää
Annoin ääneni tietenkin Lauralle, mutta entä jos se menikin Salelle?
Kommentit (9)
Ai, te taas lietsomassa täällä. Niin että yksissä tuumin sitten kaikista puolueista koostuvien vaalilautakunnan kesken kumitettiin sun Laura-ääni pois vai?
Höpöhöpö maailman parhaimmassa ja rehellisimmässä maassa voi äänestää lyijykynällä ilman huolta.
Sitä on ihan turha kyseenalaistaa. Oikeusvaltio olemme nääs. Sopimuspaperit mustekynällä, koska eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö maailman parhaimmassa ja rehellisimmässä maassa voi äänestää lyijykynällä ilman huolta.
Sitä on ihan turha kyseenalaistaa. Oikeusvaltio olemme nääs. Sopimuspaperit mustekynällä, koska eri asia.
Sinähän vitsikäs olet lol
Foliohattujen takia meidänkin äänestyspaikalla on tarjolla molemmat.
Mietin itse SAMAA. Lyijykynä se oli, ja poika joka otti lappuni kirjekuoreen katseli vähän siihen tahtiin, että kun lähden hän muuttaa ääneni.
Hmmm. Toivottavasti seuraavissa vaaleissa ei ole lyijykyniä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse SAMAA. Lyijykynä se oli, ja poika joka otti lappuni kirjekuoreen katseli vähän siihen tahtiin, että kun lähden hän muuttaa ääneni.
Oliko sliipatun näköinen kiilusilmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sliipatun näköinen kiilusilmä?
Vähän samannäköinen kuin eilisen Halla-tentin se vaalea inttävä poika joka puhui Hallan päälle jatkuvasti inttäen.
ota mukaan oma kynä