Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sun 5-kymppinen mies?

Vierailija
29.03.2019 |

En tiedä minkä ikäistä porukkaa täällä on, ehkä nuorempaa enimmäkseen, mutta onko jonkun mies viisikymppinen/yli?
Alan ymmärtää Kaija K:n pointin kun sanoi jossain ettei treffaille ikäisiään miehiä kun niillä on vaikka mitä ”vaivaa” ja kiukkuisia, jotenkin näin. Oma mies on laskeutunut henkiseen miesflunssaan ylitettyään 50v. Puhuu huokaillen, raahustaa eteenpäin, nukkuu peiton alla sillä välin kun itse teen lapiohommia, ja on niiin tuskainen.
Mitä ihmettä osalle miehistä tapahtuu tuossa iässä? Kaveripariskunnan samanikäinen mies taas on huippukunnossa ja milloin mihinkin menossa, energinen ja virkeä.
Meikäläisen miehestä tuli pappa.
Meneekö tuo ohi? Huomaako ikääntyvä mies jossain vaiheessa että elämä ei päättynytkään vaan sitä on vielä aika paljon edessä, kymmeniä vuosia ehkä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös naisia

Vierailija
2/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on testot laskenut. Tutkimuksiin heti. Saa sitten tarvittaessa korvaushoitoa, ellei itse jaksa ruveta kuntoilemaan ja pitämään huolta itsestään uulla tavalla. Korvaushoidon ongelma on se, että hän yrittää sitten jatkuvasti selkääsi. Muista sitten tämä asia.

mies50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on testot laskenut. Tutkimuksiin heti. Saa sitten tarvittaessa korvaushoitoa, ellei itse jaksa ruveta kuntoilemaan ja pitämään huolta itsestään uulla tavalla. Korvaushoidon ongelma on se, että hän yrittää sitten jatkuvasti selkääsi. Muista sitten tämä asia.

mies50v

Hmm...voi olla muuten, ja ei kyllä tule itse yrittämällä mitään. Yrittää kuntoilla välillä ja homma kaatuu viikon päästä kun sattuu.

Pitääpä oikealla hetkellä yrittää hoputtaa lääkäriin.

Ja edelliselle; koskee juu osaa naisistakin. Tämä ei ollut lyttäysaloitus, kunhan kysäisin mikä _osalle_ miehistä tulee.

Ja senkun könyää selkään, itse olen alle 40 joten kaipaisin selkäänkönyäjää vielä aika pitkään :P

Eikä siinä mitään ihmiset on sellaisia kuin on, tuo alavireisyys on vaan aika hurjaa nykyään.

Vierailija
4/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Hmm...voi olla muuten, ja ei kyllä tule itse yrittämällä mitään. Yrittää kuntoilla välillä ja homma kaatuu viikon päästä kun sattuu.

Ja edelliselle; koskee juu osaa naisistakin. Tämä ei ollut lyttäysaloitus, kunhan kysäisin mikä _osalle_ miehistä tulee.

Ja senkun könyää selkään, itse olen alle 40 joten kaipaisin selkäänkönyäjää vielä aika pitkään :P

Eikä siinä mitään ihmiset on sellaisia kuin on, tuo alavireisyys on vaan aika hurjaa nykyään.

Muista sitten jos aloittaa geeleillä korvaushoidon, niin pysyt visusti erossa geelistä,jonka ukko on hieronut kroppaansa. muuten olet kuukauden päästä viiksi vallu.

mies50v

Vierailija
5/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Muista sitten jos aloittaa geeleillä korvaushoidon, niin pysyt visusti erossa geelistä,jonka ukko on hieronut kroppaansa. muuten olet kuukauden päästä viiksi vallu.

mies50v

No hirveen kiva😂

Vierailija
6/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charmikas hopeakeattu. Todella nuorekas ja villi sängyssä. ;)

N 22

Vierailija
7/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 22

Lueppa uutisia kun edes 20v poikia ei kiinnosta sexi kuin netin välityksellä ja 30v pojilla testot vanhan 50v luokkaa

Vierailija
8/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 22

No hyvä :) hän on pitänyt itsestään parempaa huolta.

Vierailija
9/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 22

Yököttää ajatellakin moista oliota

Vierailija
10/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koolla ei kyllä ole mitään varaa sanoa toisten krempoista.

Oma mieheni on yli kuusikymppinen, reipas, hyväkroppainen ja aktiivinen seksissä. Harrastaa kevyitä liikuntalajeja ja älyllisiä kulttuuririentoja, keskusteluja sekä lukee hyviä romaaneja ja tietokirjallisuutta myös englanniksi. Itse asiassa ollaan vähän samanlaisia joskin omilla suuntautumisillamme. Ollaan onnellisia. Tuskin tämä miksikään vielä 10-15 vuoteen muuttuu.

Vierailija
11/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andropaussi tosiaan on ihan normijuttu. Miehillä tulee kaikilla vaihdevuodet, mutta osalla myöhemmin ja hitaammin, osalla nopeasti ja nuorena.

Testosteroniarvot kannattaa tosiaan tarkistuttaa. Mun miehellä tuli andropaussi vähän alle viisikymppisenä ja oli tosi kiukkuinen ja hikoili ja nukkui huonosti. Seksikään ei enää onnistunut.

Lääkityksen myötä jaksaminen parani, mieliala koheni ja seksikin alkoi taas sujua.

Vierailija
12/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 22

Kyllä 22v nainen voi ottaa valmiiksi nuoren, ei tarvitse "nuorekkaita" ottaa.

Vierailija
13/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Valitettavasti se on usein niin., että juuri ne miehet jotka ovat olleet ahkeria ja kuntoilleet koko elämänsä, hajoavat siinä 50 kympin tienoilla. Kroppa on vaan ajettu loppuun. Laiskat paskat saattavat olla vielä ihan kohtuullisessa kunnossa, jos eivät ole syöneet itseään läskeiksi. Toki nämä ovat myös yksilöllisiä asioita, mutta isolla osalle se menee näin.

Vierailija
14/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekkuu baareissa niinkuin nuoriso. Pukeutuu nuorten vaatteisiin ja on unohtanut kokonaan ikänsä. On siis samanlainen käytökseltään kun 30v sittenkin. Ihmettelee kun minulla on harmaantuneet hiukset ja olen rupsahtanut. Uuvuttavaa minulle , ei hän varmaan aikuistu koskaan.

Vierailija
15/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies täyttää 54 pian.

Uransa huipulla, rakastaa työtään vaikka välillä väsyykin muiden hitauteen. Haluaa saada paljon ja nopeasti aikaiseksi. Unelmoi ja toteuttaa unelmia molempien iloksi. Jaksaa olla positiivinen vaikeissa tilanteissa

Huolehtii kunnostaan ja ulkonäöstään, on aina puhdas, hyväntuoksuinen ja hyvin pukeutunut. Ikäistään nuoremman oloinen jos tuttuihinsa vertaa.

Lääkitys vähän haittasi seksiä muutama vuosi sitten mutta saatiin korjattua

Vierailija
16/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies täyttää 54 pian.

Uransa huipulla, rakastaa työtään vaikka välillä väsyykin muiden hitauteen. Haluaa saada paljon ja nopeasti aikaiseksi. Unelmoi ja toteuttaa unelmia molempien iloksi. Jaksaa olla positiivinen vaikeissa tilanteissa

Huolehtii kunnostaan ja ulkonäöstään, on aina puhdas, hyväntuoksuinen ja hyvin pukeutunut. Ikäistään nuoremman oloinen jos tuttuihinsa vertaa.

Lääkitys vähän haittasi seksiä muutama vuosi sitten mutta saatiin korjattua

Tämä on totta. Monet ei käsitä, että beetasalpaajapohjaiset verenpainelääkkeet, kolestrolilääkkeet jne aiheuttaa lähes aina potenssin ja libidon katoamista jopa kokonaan. Noista kannattaa keskutella lääkärin kanssa ja ilmoittaa jos on ongelmia, jotta voi vaihtaa lääkettä toiseen.

mies50v

mies50v

Vierailija
17/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, siis ihan vilpittömästi, että on noita hyvin jaksavia viiskymppisiä! Ihailen suuresti. Mun mielestä elämä pitäisi muutenkin mennä niin, että ikääntyessä viisastuu ja oppii entistä enemmän pitämään itsestään huolta ja nauttimaan elämästä. Eikä niin että leuka painuu rintaan.

Seksistä puheenollen, meillä se on hyvää edelleen, joskin kerrat vähentyneet. Mutta ei esim aamupanoja ole enää, eli haiskahtaa hormonihommilta.

Nauttikaa elämästä, itsekin aion niin tehdä ja tietysti toivon saavani tuon rakastamani ihmisen suosta ylös.

Vierailija
18/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös naisia

Totta, mutta naisilla se on henkisen naisellisuuden kadon lisäks myös fyysistä kuumien aaltojen huljuttamaa rupsukasaumaa, jota ei itse pirukaan jaksa katsoa ja sietää.

Vierailija
19/19 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös naisia

Totta, mutta naisilla se on henkisen naisellisuuden kadon lisäks myös fyysistä kuumien aaltojen huljuttamaa rupsukasaumaa, jota ei itse pirukaan jaksa katsoa ja sietää.

Aika rumasti sanottu. Aatelkaa miten olis ihmisillä hyvä olla kun oltais toisillemme ymmärtäväisiä ja kohdeltaisi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi