Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Telian asiakaspalveluun oikein saa yhteyden soittamatta?

Vierailija
29.03.2019 |

Tilasin Telialta laitteen kaksi kuukautta sitten. Palautin sen heti seuraavana päivänä todettuani ettei se ole minulle sopiva. 2kk myöhemmin enkä vieläkään ole saanut rahoja takaisin tai minkäänlaista viestiä palautuksen tilasta, muun kuin että palautukseni ollaan vastaanotettu (tämä viesti tuli yli kuukausi sitten).

Yritin kirjautua pankkitunnuksilla Telian sivuille koska chattia ei voi käyttää kirjautumatta. En voi kirjautua tai luoda tunnuksia koska minulla ei ole liittymää Telialta. Sähköpostiosoitetta ei koko sivulla ole. Soittaa voisi mutta se maksaa eikä ole kiinnostusta jonotella asiakaspalvelijaa. Huokaus.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi