Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä yleisissä vessoissa on raot viereisiin koppeihin?

Vierailija
29.03.2019 |

?!!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain helsinkiläisessä hotellissa wc-kylppäri oli maitolasia. Kokonaan.

Vierailija
22/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vessoja on alettu muuttamaan enemmän yksityisiksi viime aikoina. Olen aina vihannut pelkkiä ”sermejä” julkisissa vessoissa, kun ei voi kunnolla töräyttää ilman, että kaikki kuulevat. Minulla siis kertyy helposti ilmaa, niin ammun tykinkuulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva myös kun on niin hipihiljaista että kaikki omat lorinat ja pörinät kuuluu viereiseen eriöön, jossa naapuri istuu 30 cm päässä minusta. Siksi suosin vessoja joissa raikaa musiikki, mieluimmin torvimusiikki.

Vierailija
24/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on katsonut hieman aikuisviihdettä niin tietää, miksi se reikä koppien välissä on. Sitä kutsutaan ammattikielellä glory hole ;).

Pakko oli postata perjantain kunniaksi. Tänään pannaan menemään.

Vierailija
25/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ne ala- ja yläreunan raot haittaa, mutta joskus oven ja karmien välissä on isot välit, niin että näkee suoraan koppiin sisälle, jos yhtään tarkemmin katsoo.

Katson usein tarkemmin.

-sadetakkimies

Vierailija
26/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussani oli kanssa, pikkasen ärsyttävää siinä pöntöllä istua kun kaveri saattoi kurkkia yläkautta mitä teet 👀 Ja ne äänet levis hyvin, en muista kertaakaan käyneeni kakkosella 1-9 luokilla 😁

Vierailija
27/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Unkarissa se yksi vessa, jossa alhaalla oleva rako ovessa oli niin iso, että just jäi pöntöllä istuja piiloon ja ylhäältä käsin ovi oli niin matala, että jos olit pitemmän puoleinen nainen niin olisit nähnyt kurkkaamalla sisään.

Vierailija
28/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa kyykkyvessoissa oli usein puolikas ovi, eli kyykyssä oli tavallaan piilossa mutta kun nousee ylös niin tuijottaa seuraavaa jonottajaa.

Vierailija
29/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on taas ongelmat

Vierailija
30/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikse ne kopit voisi olla jopa lasisia? Se olisi aika jännä fiilis olla kakalla sellaisessa. 

Vierailija
31/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikse ne kopit voisi olla jopa lasisia? Se olisi aika jännä fiilis olla kakalla sellaisessa. 

Niin, siinähän vois kannustaa toisiaan päkistellessä. Aattele mikä ryhmähenki.

Vierailija
32/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä haluaisin, että jos saan kopissa sairaskohtauksen, muut huomaavat tämän ja pystyvät auttamaan. Miten huono itseluottamus täytyy olla, jos ei tavallisessa yleisessä vessassa pysty kakkaamaan?

Vierailija
33/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajut tulee raoista joten on tosi ällöä. Halu säästää rakennusmateriaalien hinnoissa lienee syynä.

Vierailija
34/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olen matkustellut, mutta Helvetissä en ole käynyt.

En ymmärrä, että millaiset raot?

Liekkejä varten?

Vierailija
35/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua haistella toisten kakan hajua, yäk, enkä levittää omaanikaan.

Vierailija
36/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta ainakin naiset voivat lainata tamponeja toisiltaan tai vaihtaa käytettyjä keskenään.

No hyi helkkari en varmasti ikinä tekisi noin.

Never say never. ;D

Tottakai sanon kun tiedän että en, en tunge mitään tamponeita sinne saati sitten jonkun muun.

Vitsi meni jo.

Ei siinä ollu mitään hauskaa.

Vierailija
37/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa on taas ongelmat

No ei oo kauheen kiva kakata ku se haju menee toiseenkin koppiin ja äänet kuuluu.

Vierailija
38/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä haluaisin, että jos saan kopissa sairaskohtauksen, muut huomaavat tämän ja pystyvät auttamaan. Miten huono itseluottamus täytyy olla, jos ei tavallisessa yleisessä vessassa pysty kakkaamaan?

Itseluottamus 😂 kyse on siitä että saa olla rauhassa.

Vierailija
39/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain helsinkiläisessä hotellissa wc-kylppäri oli maitolasia. Kokonaan.

Useammassakin kotimaisessa hotellissa oon viime vuosina törmännyt kokonaan läpinäkyviin/noihin huurrelasioviin jotka on vähän kuin jotain saunan ovia. Ei tule mentyä toista kertaa kys. hotliin kun miehen kanssa reissataan. Vessa-asiat kun pitkässäkin suhteessa haluaisi pitää yksityisinä ja ällöä kun noissakin ovissa on yleensä iso rako oven ja karmin välissä niin sitten hajutkin leviää sinne huoneen puolelle :P (joo, syödään reissussa usein "ja" niin ei se kakka aina sitten haise niin kukkasille, joku tulee kuitenkin nillittämään että ruokavaliossa on jotain pielessä jos haisee...)

Vierailija
40/49 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama syy kuin avokonttoreissa, eli halpoja ja helppoja tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi