Mistä näitä lääke kieltäytyjiä oikein tuuppaa tänne?
Kommentit (36)
psykiatri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
psykiatri kirjoitti:
työttömien ei tule omaehtoisesti lopettaa lääkkeiden käyttöä, vaan muutokset lääkitykseen on tehtävä yhdessä hoitohenkilökunnan kanssa
:D:D Kiitokset nauruista. Tuo olikin jo uutta että lääkkeet vaikuttaa eri tavalla työttömiin kuin töissä oleviin.
Saitko muuten psykiatrin paperit keravan vai porvoon amitsusta?
ihan yliopistosta nämä paperit on, ja kyllä, työttömät ovat suurimmassa osassa tapauksia niistä, jotka yrittävät lopettaa lääkityksen salaa
et ehkä tiennyt että sellaisella voi olla vakavia seurauksia
Toppe, sinäkö siellä?
psykiatri kirjoitti:
työttömien ei tule omaehtoisesti lopettaa lääkkeiden käyttöä, vaan muutokset lääkitykseen on tehtävä yhdessä hoitohenkilökunnan kanssa
Arvoisa valelääkäri; voisitko kertoa miksi juuri työttömälle on niin kovin vaarallista lopettaa lääkkeitä vastoin teidän oikkujanne?
Vierailija kirjoitti:
psykiatri kirjoitti:
Arvoisa valelääkäri; voisitko kertoa miksi juuri työttömälle on niin kovin vaarallista lopettaa lääkkeitä vastoin teidän oikkujanne?
en nyt ala opastamaan sinua farmakologiassa, suosittelen että tutustustut alan kirjallisuuteen
kari22 kirjoitti:
psykiatri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
psykiatri kirjoitti:
:D:D Kiitokset nauruista. Tuo olikin jo uutta että lääkkeet vaikuttaa eri tavalla työttömiin kuin töissä oleviin.
Saitko muuten psykiatrin paperit keravan vai porvoon amitsusta?
ihan yliopistosta nämä paperit on, ja kyllä, työttömät ovat suurimmassa osassa tapauksia niistä, jotka yrittävät lopettaa lääkityksen salaa
et ehkä tiennyt että sellaisella voi olla vakavia seurauksia
minun mielestä työkkärissä voisi olla jonkinlainen seuranta jolla varmistettaisiin että työtön todellakin syö ne lääkkeet jotka heille on määrätty
yksi tapa olisi että lääkkeet olisi käytävä ottamassa valvotussa tilassa
Lääkekriittisyys on tervettä, lääkevastaisuus on ihan eri asia. Minä lääkärinä kyllä kunnioitan potilaani toivetta mennä lääkkeettömällä hoidolla, jos sellainen on mahdollista, toimivaa ja turvallista, mutta toisaalta myös toivoisin potilaalta sellaista kunnioitusta ammattitaitoani kohtaan, että hän oikeasti uskoisi uskoisi minua silloin, kun lääkitys on mielestäni välttämätön (esimerkiksi tietyt infektiot, diabetes jonka hoitoon ei riitä elämäntapamuutokset joulun jälkeen...).
Ruotsistahan nuo tautipesäkkeet tänne läpsyttelivät.
Vierailija kirjoitti:
Lääkekriittisyys on tervettä, lääkevastaisuus on ihan eri asia. Minä lääkärinä kyllä kunnioitan potilaani toivetta mennä lääkkeettömällä hoidolla, jos sellainen on mahdollista, toimivaa ja turvallista, mutta toisaalta myös toivoisin potilaalta sellaista kunnioitusta ammattitaitoani kohtaan, että hän oikeasti uskoisi uskoisi minua silloin, kun lääkitys on mielestäni välttämätön (esimerkiksi tietyt infektiot, diabetes jonka hoitoon ei riitä elämäntapamuutokset joulun jälkeen...).
Diabetes ei parane lääkkeillä mutta jättämällä sokerit pois suurin osa paranee.
psykiatri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
psykiatri kirjoitti:
en nyt ala opastamaan sinua farmakologiassa, suosittelen että tutustustut alan kirjallisuuteen
Sielläkö todella kerrotaan, miten työttömiä tulee lääkitä toisin kuin muita? Tämän minäkin haluan kyllä nähdä. Siitä saadaan etusivun juttu lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en juurikaan tiettyjen erikoisalojen lääkäreitä kunnioita heidän lukuisten hoitovirheidensä jälkeen. Kukaan ei kanna mitään vastuuta. Mistään. Sen kun äkkiä jotain rykäistään reseptille ja paetaan seuraavaan työpaikkaan. Seuraava vaan toteaa sitten että ohhoh, mutta ei tälle nyt sitten oikein mitään voi, paitsi koettaa jälkikäteen selvitellä. Lukuisia virheitä myös lähetteissä koska "se nappi on hankala ja on tullut väärä koodi ja oikeastaan vika oli ihan muualla kun eivät ilmoittaneet että väärään paikkaan on lähete mennyt." Tämä siis sen jälkeen kun olin moneen kertaan pyytänyt sen lähetteen tarkistamaan kun mitään ei kuulunut ja se oli mukamas tarkistettu ja minulle kerrottu että olen jotenkin ikävän epäluuloinen. Kun munaus lopulta paljastui, sitä ei pahoiteltu, vaan minulla oli kuulemma asenneongelma.
Vierailija kirjoitti:
lääkkeillä ei ole haittavaikutuksia
Eikä rokotuksilla! 100 % turvallisia ihan kaikille!!! Jos joku muuta väittää, on typerys ja foliohattu!
Eikös niitä pohjoisesta putkahtele, siinä vastaus, jonka jo tiesitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diabetes ei parane lääkkeillä mutta jättämällä sokerit pois suurin osa paranee.
Ei parane, muitta elinkomplikaatioiden todennäköisyys pienenee kun sokeritaso normalisoituu, lääkkeillä tai ilman. Mutta se "ilman" vaatii elämäntapamuutoksia, joita ei läheskään kaikki pysty tekemään eikä niitä voi odottaa vuodesta toiseen. Aina on joulu, juhannus, häät, hautajaiset selittämässä, miksi ei ole vielä pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Toi on jatkuva kierrre.
huumekierrekö????
En ole rokotevastainen vaikka en syö masennuslääkkeitä, koska mulla ei ole masennusta