Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä näitä lääke kieltäytyjiä oikein tuuppaa tänne?

Vierailija
29.03.2019 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotevastainen vaikka en syö masennuslääkkeitä, koska mulla ei ole masennusta

Vierailija
22/36 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykiatri kirjoitti:

työttömien ei tule omaehtoisesti lopettaa lääkkeiden käyttöä, vaan muutokset lääkitykseen on tehtävä yhdessä hoitohenkilökunnan kanssa

:D:D Kiitokset nauruista. Tuo olikin jo uutta että lääkkeet vaikuttaa eri tavalla työttömiin kuin töissä oleviin.

Saitko muuten psykiatrin paperit keravan vai porvoon amitsusta?

ihan yliopistosta nämä paperit on, ja kyllä, työttömät ovat suurimmassa osassa tapauksia niistä, jotka yrittävät lopettaa lääkityksen salaa

et ehkä tiennyt että sellaisella voi olla vakavia seurauksia

Toppe, sinäkö siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatri kirjoitti:

työttömien ei tule omaehtoisesti lopettaa lääkkeiden käyttöä, vaan muutokset lääkitykseen on tehtävä yhdessä hoitohenkilökunnan kanssa

Arvoisa valelääkäri; voisitko kertoa miksi juuri työttömälle on niin kovin vaarallista lopettaa lääkkeitä vastoin teidän oikkujanne?

Vierailija
24/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

psykiatri kirjoitti:

Arvoisa valelääkäri; voisitko kertoa miksi juuri työttömälle on niin kovin vaarallista lopettaa lääkkeitä vastoin teidän oikkujanne?

en nyt ala opastamaan sinua farmakologiassa, suosittelen että tutustustut alan kirjallisuuteen

Vierailija
25/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kari22 kirjoitti:

psykiatri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykiatri kirjoitti:

:D:D Kiitokset nauruista. Tuo olikin jo uutta että lääkkeet vaikuttaa eri tavalla työttömiin kuin töissä oleviin.

Saitko muuten psykiatrin paperit keravan vai porvoon amitsusta?

ihan yliopistosta nämä paperit on, ja kyllä, työttömät ovat suurimmassa osassa tapauksia niistä, jotka yrittävät lopettaa lääkityksen salaa

et ehkä tiennyt että sellaisella voi olla vakavia seurauksia

minun mielestä työkkärissä voisi olla jonkinlainen seuranta jolla varmistettaisiin että työtön todellakin syö ne lääkkeet jotka heille on määrätty

yksi tapa olisi että lääkkeet olisi käytävä ottamassa valvotussa tilassa

Vierailija
26/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkekriittisyys on tervettä, lääkevastaisuus on ihan eri asia. Minä lääkärinä kyllä kunnioitan potilaani toivetta mennä lääkkeettömällä hoidolla, jos sellainen on mahdollista, toimivaa ja turvallista, mutta toisaalta myös toivoisin potilaalta sellaista kunnioitusta ammattitaitoani kohtaan, että hän oikeasti uskoisi uskoisi minua silloin, kun lääkitys on mielestäni välttämätön (esimerkiksi tietyt infektiot, diabetes jonka hoitoon ei riitä elämäntapamuutokset joulun jälkeen...).

Vierailija
27/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsistahan nuo tautipesäkkeet tänne läpsyttelivät.

Vierailija
28/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkekriittisyys on tervettä, lääkevastaisuus on ihan eri asia. Minä lääkärinä kyllä kunnioitan potilaani toivetta mennä lääkkeettömällä hoidolla, jos sellainen on mahdollista, toimivaa ja turvallista, mutta toisaalta myös toivoisin potilaalta sellaista kunnioitusta ammattitaitoani kohtaan, että hän oikeasti uskoisi uskoisi minua silloin, kun lääkitys on mielestäni välttämätön (esimerkiksi tietyt infektiot, diabetes jonka hoitoon ei riitä elämäntapamuutokset joulun jälkeen...).

Diabetes ei parane lääkkeillä mutta jättämällä sokerit pois suurin osa paranee.

Vierailija
29/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

psykiatri kirjoitti:

en nyt ala opastamaan sinua farmakologiassa, suosittelen että tutustustut alan kirjallisuuteen

Sielläkö todella kerrotaan, miten työttömiä tulee lääkitä toisin kuin muita? Tämän minäkin haluan kyllä nähdä. Siitä saadaan etusivun juttu lehteen. 

Vierailija
30/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en juurikaan tiettyjen erikoisalojen lääkäreitä kunnioita heidän lukuisten hoitovirheidensä jälkeen. Kukaan ei kanna mitään vastuuta. Mistään. Sen kun äkkiä jotain rykäistään reseptille ja paetaan seuraavaan työpaikkaan. Seuraava vaan toteaa sitten että ohhoh, mutta ei tälle nyt sitten oikein mitään voi, paitsi koettaa jälkikäteen selvitellä. Lukuisia virheitä myös lähetteissä koska "se nappi on hankala ja on tullut väärä koodi ja oikeastaan vika oli ihan muualla kun eivät ilmoittaneet että väärään paikkaan on lähete mennyt." Tämä siis sen jälkeen kun olin moneen kertaan pyytänyt sen lähetteen tarkistamaan kun mitään ei kuulunut ja se oli mukamas tarkistettu ja minulle kerrottu että olen jotenkin ikävän epäluuloinen. Kun munaus lopulta paljastui, sitä ei pahoiteltu, vaan minulla oli kuulemma asenneongelma. 

Vierailija
31/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lääkkeillä ei ole haittavaikutuksia

Eikä rokotuksilla! 100 % turvallisia ihan kaikille!!! Jos joku muuta väittää, on typerys ja foliohattu!

Vierailija
32/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä pohjoisesta putkahtele, siinä vastaus, jonka jo tiesitkin.

Vierailija
33/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diabetes ei parane lääkkeillä mutta jättämällä sokerit pois suurin osa paranee.

Ei parane, muitta elinkomplikaatioiden todennäköisyys pienenee kun sokeritaso normalisoituu, lääkkeillä tai ilman. Mutta se "ilman" vaatii elämäntapamuutoksia, joita ei läheskään kaikki pysty tekemään eikä niitä voi odottaa vuodesta toiseen. Aina on joulu, juhannus, häät, hautajaiset selittämässä, miksi ei ole vielä pystynyt. 

Vierailija
34/36 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jatkuva kierrre.

Vierailija
35/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on jatkuva kierrre.