kerro kokemuksistasi surkeista työsuhteistasi
Mä haluaisin kuulla nyt totuuksia, en p...anjauhantaa inhottavista työnantajista.
Olen opiskelija ja kaipaan taskurahaa silloin tällöin. Olen ollut jo kaksi kertaa muutaman vuoden sisällä puhelinmyyjänä. Mä jaksoin toisella kerralla viikon, toisella kerralla kaksi viikkoa.
Se homma ei ole mua varten. Nyt tuuraan puhelinvaihteessa kun luennoissa on ollut välejä. Ihana homma!
Mä en varmaan jaksaisi kantaa postia. Ihanaa, että on teitä, jotka jaksatte nousta aikaisin ja vielä touhuta tuossa fyysisesti vaativassa hommassa. Kunpa mullakin olisi kuntoa!
Kommentit (4)
meni eka kk ihan ok, tosin varsinainen muu opetus oli vähän sitä sun tätä kun oppi tekemään myytävät ruuat.
No sairastuin rauhaskuumeeseen, ilmotin olevani kipee, vein saikkupaperin ja omistaja sano et soittaa kun on työvuoroja. Tästä on jo 4 vuotta ja ei o vielä soittanu...
Erään suuren siivousfirman leivissä. Siivousvälineet olivat saastaiset ja nopea piti olla. Eli puhdasta ei heidän siivoustavallaan tullut. Siivosin tunnollisesti mitään taukoja pitämättä, koska en halunnut fuskata. Olinpa hullu!
Nykyään ällöttää ravintoloiden vessat.
Siivosin kumisaappaissa ja hellehatussa.
Mutta puhelinmyyjänä olin joskus monta kuukautta. Menetteli. Otti päähän ne jotka löi luurin korvaan.