Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siedätkö karvaisia miehiä?

Vierailija
29.03.2019 |

Nykypäivänä miehellä ei saa enää olla karvoja kuin tukassa? Partamiehet ovat jo epäilyttäviä saati sitten miehet, joilla on muutakin karvoitusta. Kaikki pitäisi intiimialueita myöden ajaa pois?

Sietääkö enää kukaan nainen miehen karvoja?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa, mistä niitä löytää?

T. Yksin

Täältä, tosin vain yksi.

Se riittää. :)

Vierailija
62/66 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa aika paljon karvaa ympäri ruumista, mm. rintakehällä. Yksi mimmi, jota tapailin hetken aikaa, oli tosi kuumana siitä, ja tahtoi hivellä niitä koko ajan. Huomasin vaan, että se tuntuu oikeestaan varsin epämiellyttävältä. Lähinnä siis alkoi kutisemaan joka paikka sen jälkeen. En kyllä jaksaisi ajella joka paikkaa.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on kivat. Kunhan ei urputa mun turkista mitään.

Vierailija
64/66 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallit pitää olla sheivattu.

n18

Vierailija
65/66 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen karvoitus on ok. Suhtaudun siihen neutraalisti. Ei ole turn on eikä turn off. Eli saa olla hiukset, parta, kainalokarvat, vähän rintakarvoitusta jne. Lähes täysin karvattomat miehet ovat outo näky, ja villapaitamiehet valitettavasti puistattavia.

Mun suhtautuminen partaan on aika se ja sama. Jos parta kasvaa tasaisesti, se pidetään puhtaana ja siistinä ja se sopii kasvoihin, mikäs siinä. Mistään karhumiesparroista (hipsteri-/metsuriparta), joulupukin parroista tai hevarireuhkoista en pidä. Normaalipituinen siisti karvoitus on ihan ok. Parrattomuus on myös ok. Parran ainoa positiivinen puoli on se, että se kutittaa ihanasti suus*eksissä.

Kainalokarvoihin mulla on erilainen suhtautuminen. Olisin hyvin pettynyt, jos mies tai nainen poistaisi kainalokarvat. Mun mielestä ne on ihanan eroottiset! Sukupuolielinalueella karvoitus on myös tervetullutta. Pöheikköä voi toki lyhentää, ettei tunnu että sinne tukehtuu.

Vierailija
66/66 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies on karvoineen parempi, kuin ilman.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä