Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkkkset eivät koskaan kirjoittele täällä?

Vierailija
28.03.2019 |

Miksi koskaan missään keskustelussa jossa puhutaan jostain julkkiksesta arvostellen, kyseinen julkkis ei tule kommentoimaan: "Olen se-ja-se-julkkis nyt itse tässä. Oikaisen tämän väärinkäsityksen, että..."? Tai miksei koskaan Youtubessa joku laulaja itse tule kommentoimaan omaan musavideoonsa tai näyttelijä elokuvansa traileriin? Käyvätkö julkkikset edes nettipalstoilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu flippasi kerran jossain sitä koskevassa ketjussa ja floodasi ketjun täyteen jotain ankanpillu-juttuja.

Vierailija
2/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muuttaisi, jos he kommentoisivat? Anonyymi palsta.

Uskon, että suomalaiset julkkikset ja julkkiksina itseään pitävät kirjoittavat toisinaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoitteleehan ne täällä mutta sen myöntäminen on kai liian noloa. Tai vähintään kyllä lukevat. Vauvikseen viitataan nykyään vähän joka paikassa ja ohjelmassa.

Vierailija
4/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tänne kirjoittelee yhtä anonyymisti kuin me muutkin

Vierailija
5/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitanhan minäkin tänne.

Vierailija
6/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan ole niin tyhmä ,että kertoisi ,,olen se ja se julkkari.Kyllä voi aivan hyvin kommentoida.Et vaan tiedä.

Vierailija
7/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne tänne kirjoittelee, mutteivät sano keitä ovat. Jos osallistuvat noihin keskusteluihin, niin ehkä tekevät sen anonyyminä. Tosin pitäisin todennäköisempänä, että ilmiantavat keskustelun sinne kommentoimisen (eli keskustelun nostamisen) sijaan. Itse ainakin tekisin niin mieluummin kuin pitäisin keskustelua etusivulla sinne kommentoimalla.

Vierailija
8/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne kirjoittelee. Miksei. Nytkin iltalehdessä tms. näytti Janne Kataja kommentoivan, ja täällä uskoisin että se ultra bran tms. tyyppi tosiaan kommentoi erääseen ketjuun.

Useimmiten ne ei vaan viitsi tunnustaa.

Vierailija
9/11 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös  Miika Nousiainenkin ole tänne kirjoitellut.

Vierailija
10/11 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä mediassa ja tuntenut satoja julkkiksia. Useimmat ovat niin fiksuja, etteivät tule tänne kehuskelemaan eivätkä puoluestelemaan itseään. Molemmat kääntyisivät kirjoittajaa vastaan. Jos on niin nuija kuin tämä eräs 80-luvun lopun Miss Suomi, joka oikeasti ohitteli vessajonoa pohjalta "ettekste nää kuka mä oon?", jää jo toimittajien hampaisiin.

Julkkis tietää sen, mitä Juice runoili: etusivun tähteä eivät suojaa sivut muut.

Vierailija
11/11 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Anna Puu kehuskeli itseään Veitolan vieraana -ketjussa joka poistettu. Janna myös spämmää täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme