Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola Pia Lambertin luona Kaliforniassa.

Vierailija
28.03.2019 |

Muumimuki nähty

Kommentit (334)

Vierailija
61/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei oo vielä oikein tapahtunut mitään 🤔 Oisivat näyttäneet jotain kuvauksia tms.

Ei sillä ole mitään kuvauksia. Tai pistäkää linkkiä niihin katalogeihin tai missä hänen kuvansa ikinä näkyykään. Esimerkiksi hänen instassa ei ole ensimmäistäkään kuvaa, joka olisi otettu jossakin mainoskuvauksissa tms. 

No olihan hän ainakin tämän yhden suunnittelijan katalogissa jota alussa näytettiin.

Tosin kun omaan silmään Pia on tosi kaunis niin totuus lienee, että LA on täynnä tuon näköisiä naisia. Eli ei olekaan niin erikoinen kuin luulisi olevan.

Mikä sen "suunnittelijan" nimi oli?

Vierailija
62/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sopivasti mies oli just "työmatkalla". Vai eikö vaan halunnut näyttäytyä.

Näin olen muualta ymmärtänyt, että Keith haluaa pysyä pois julkisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia kertoo, että yhden mallikeikan päiväpalkka on vähintään 1 000 dollaria (920 euroa).

Saattaa pitää paikkaansa yleisellä tasolla, mutta Pian puheena se on irrelevanttia, koska hänellä ei ole mitään keikkoja. Hän ei ymmärrä puhuvansa itsensä pussiin. Jos hänellä ei olisi varaa asua 4000 asunnossa ilman kaiken maksavaa ukkoa, niin eikö se silloin tarkoita sitä, että niitä tonnin päiviä ei ole. :)

Vierailija
64/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kohta 40v nainen ja Pia on kyllä hottis. Sen kuva mulla tavoitekuvana 😅👍 Riittää tavoitetta ainakin. Mut oonkin 2 lasta tehnyt ja puolet vanhempi. 😂

Mulla on samanlainen kroppa (rinnat pienemmät, ei silareita) ja lapsia. Ikää 43v.

Kropan malli on samanlainen hoikka tiimalasi kuin Pialla. Treenaan joogaa, nyrkkeilyä ja käyn salilla. Eli ei mitenkään mahdotonta;)

Mäkin haluan tuollaisen vyötärön. Lihoin syöpähoitojen aikana 11 kg ja tosi vaikeaa on kiloja pudottaa.

Vierailija
65/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt puhutaan paljon ilmastonmuutoksesta niin toi noiden losilaisten autolla ajaminen on kauheeta katsottavaa.

Vierailija
66/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen muualta ymmärtänyt, että Keith ei pidä suomalaista ohjelmaa julkisuutena ja toisaalta he eivät ole julkisuuden hahmoja Amerikassa vaan täysin tavallisia tallaajia.

Vierailija
67/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kohta 40v nainen ja Pia on kyllä hottis. Sen kuva mulla tavoitekuvana 😅👍 Riittää tavoitetta ainakin. Mut oonkin 2 lasta tehnyt ja puolet vanhempi. 😂

Mulla on samanlainen kroppa (rinnat pienemmät, ei silareita) ja lapsia. Ikää 43v.

Kropan malli on samanlainen hoikka tiimalasi kuin Pialla. Treenaan joogaa, nyrkkeilyä ja käyn salilla. Eli ei mitenkään mahdotonta;)

Mäkin haluan tuollaisen vyötärön. Lihoin syöpähoitojen aikana 11 kg ja tosi vaikeaa on kiloja pudottaa.

Ei tuollaista vyötäröä saa pelkästään treenaamalla, kropan malli vaikuttaa.

Vierailija
68/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on rankkaa elämä Miamissa.

Vierailija
69/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, toinen on niin täydellinen jumpatessakin.

Vierailija
70/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti-Suomessa käydessä Pia havahtuu aina ihmisten totisuuteen ja puhumattomuuteen.

– Huomaan sen fiiliksen jo lentokentällä vaikkapa Tukholmassa, kun joku saattaa vahingossa tönäistä, eikä sitä pyydetä edes anteeksi. Pohjois-Euroopassa ollaan tylyjä ja fiilis on kylmempi, Pia pohtii.

Vierailija
71/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jakso. Rento, kiireetön. Pia on kaunis, herttainen ja toisaalta kova.

Ei ihmeitä ole tapahtunut, mutta en odottanutkaan kummosia. :)

Jaksosta hyvämieli.

Nää palstan kiukkuämmät taas ihmetyttää. Jostain syystä Saraa pitää haukkua tässäkin ketjussa. Kaunis nainen hänkin on, kiva ja herttainen. Pia tekee duunikseen mitä tekee tai sitten nauttii miehensä tilistä, mitä sitten. Sekin on Pian ihan oma asia.

Onko kiukkusten elämä oikeasti niin mitätöntä, että aina pitää haukkua.

Vierailija
72/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset Hollywoodissa uraa luoneet ei perusta yhtyettä ja breikkaa sen avulla koko maailman tietoisuuteen? Eli yhtyeen jäsenet olisivat Pia Lamberg (menestyvä malli), Sara Maria Forsberg (menestyvä siansaksan puhuja), Irina Björklund (menestyvä näyttelijä), Peter Franzén (näytteli CSI:ssä ruumista), Samuli Edelmann (vilahti Tom Cruisen elokuvassa). Bändiä voisi fiitata Suomen menestynein artisti ever eli Saara Aalto. 

Vierailija
73/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva jakso mutta tylsä!

Vierailija
74/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset Hollywoodissa uraa luoneet ei perusta yhtyettä ja breikkaa sen avulla koko maailman tietoisuuteen? Eli yhtyeen jäsenet olisivat Pia Lamberg (menestyvä malli), Sara Maria Forsberg (menestyvä siansaksan puhuja), Irina Björklund (menestyvä näyttelijä), Peter Franzén (näytteli CSI:ssä ruumista), Samuli Edelmann (vilahti Tom Cruisen elokuvassa). Bändiä voisi fiitata Suomen menestynein artisti ever eli Saara Aalto. 

Mun mielestä Saran, Pian ja Irinan äänet voisivat sointua hyvin yhteen ihan triona.

Vierailija
75/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Varro oli se suunnittelija kun joku kyseli. Lopputeksteissä osui silmään.

Vierailija
76/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää on. Kaikki kommentitkin tässä ketjussa liittyvät vain Pian ulkonäköön. Mitä sitten jos on kaunis mutta on unettavan tylsä. Iskisin mieluummin Marian kuin Pian koska tahansa. Kertoisi nyt edes miten tapasi sen Keithinsä (joka varmaan yhtä boring)-

No hänen ammattinsa on kauneusalalla. En nyt mitään kamalan räväkkää paljastusta tältä jaksolta odottanut. Ei hänen elämä ole ollut mitään tragediaa.

Vierailija
77/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen muualta ymmärtänyt, että Keith ei pidä suomalaista ohjelmaa julkisuutena ja toisaalta he eivät ole julkisuuden hahmoja Amerikassa vaan täysin tavallisia tallaajia.

Onpas sulla ollut kurja päivä vai ootko aina noin takakireä pikku kökkäre? :D

Vierailija
78/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson parasta antia oli söpö kissa, josta olisi voinut kertoa paljon lisää. Ois voinut Pia esitellä kissarattaiden käyttöä lähemmin.

Vierailija
79/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Varro oli se suunnittelija kun joku kyseli. Lopputeksteissä osui silmään.

Mä lähden heti huomenna ostamaan Eva Varron hajuveden. Kiva saada jokin tuoksu jota ei ole kellään muulla.

Vierailija
80/334 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa huomata, kun käänsi ohjelman jälkeen Neloselle Temppareihin kuinka plösöä ja velttoa porukkaa keskimäärin suomalaiset ovat.